Kuvaus

MEILLÄ ON PAIKKA SINULLE VASTAANOTON VUOROPÄÄLLIKKÖ

Scandic Grand Central Helsinki hakee vastaanoton vuoropäällikköä vakituiseen ja kokoaikaiseen tehtävään (112,5h/3vko). 

Upea ja ainutlaatuinen hotellimme tarjoaa ensiluokkaista palvelua vieraileen joka päivä. Toivommekin siksi, että sinusta huokuu positiivinen asiakaspalveluasenne tilanteessa kuin tilanteessa. 

Aloituksesta voimme sopia yhdessä!

Tarjoamme sinulle:

Monipuolisen työympäristön suuressa hotelliketjussa, jossa löytyy lukemattomia mahdollisuuksia kehittyä ja oppia uutta. Saat myös Scandicin henkilökuntaedut käyttöösi jo kuukauden työsuhteen jälkeen. Etuihimme kuuluu ravintoloiden ruoka- ja juoma-alennuksia, hotellien majoitusedut, ePassi-etuja, työterveyshuolto ja useiden yhteistyökumppaniemme tarjoamia alennuksia. Scandicilla on oma koulutusohjelma, ja kaikille työntekijöillemme tarjotaan tarvittaessa heidän tehtäviinsä soveltuvaa lisäkoulutusta.

Sinun työtehtäväsi vastaanoton vuoropäällikkönä:

Vastaanotto on hotellin keskus, joten olet aina tapahtumien keskipisteessä. Emme aina tiedä, millaisia haasteita kohtaamme päivän aikana, mutta ratkaisemme ne yhteistyössä eri osastojen kanssa – aina vieraidemme parasta ajatellen. Scandicilla käytämme Opera Cloud hotellivarausjärjestelmää. Vastaanoton vuoropäällikkönä tehtäviisi kuuluu mahtavien hotellikokemusten luominen, positiivisen ja tehokkaan työympäristön ylläpitäminen sekä vastaanoton operaatioiden ohjaaminen vuorosi aikana.

Mitä odotamme sinulta?

Esihenkilöiltä odotamme vahvaa kykyä rakentaa luottamusta omassa tiimissään, organisaatiossa ja kaikkien sidosryhmäkumppaneiden välillä sekä toimia esimerkkinä tiimilleen, asettaa innostavia tavoitteita ja vahvistaa tiimiläisten osaamista. Kaikessa johtamisessa taustalla ovat Scandicin arvot Be Caring , Be You , Be A Pro ja Be Bold. Sen lisäksi vastaanoton vuoropäällikkönä odotamme sinulta:

– Erinomaisia tiimityötaitoja sekä intohimoa asiakaspalvelua kohtaan

– Joustavaa asennetta sekä rohkeutta ja ratkaisukeskeisyyttä yllättävissäkin tilanteissa

– Hyviä kommunikointitaitoja suomen ja englannin kielellä

– Aikaisempaa kokemusta hotellin vastaanottotyöstä

Aikaisempi kokemus esihenkilötyöstä, alan koulutus ja muu kielitaito luetaan eduksi.

Toivotamme kaikenlaiset ihmiset tervetulleeksi tiimiimme Scandiciin!