Kuvaus
Haemme nyt Sansialle
VASTAAVAA HANKINTA-ASIANTUNTIJAA tavarahankintojen tiimiin
Pääasialliset työtehtävät
Tavarahankintojen tiimissä toteutetaan monenlaisia tavara- ja materiaalihankintoja (pois lukien terveydenhuollon tarvikkeet), esimerkiksi kalusteet, elintarvikkeet, erilaiset tekstiilit, ajoneuvot sekä tekniset ja ICT-laitteet. Vastaavana hankinta-asiantuntijana valmennat ja ohjaat tiimiäsi tavoitteellisesti sekä toimit esihenkilönä. Vastaat oman vastuualueesi hankintapalveluiden tuottamisesta ja operatiivisen toiminnan kehittämisestä. Osallistut asiakasyhteistyöhön ja kykenet tarvittaessa hoitamaan itsenäisesti kilpailutusprojekteja sekä tarvittaessa osallistut kehityshankkeisiin. Kuulut hankintapalveluiden ohjausryhmään ja raportoit hankintajohtajalle.
Mitä odotamme sinulta?
Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää kokemusta julkisista hankinnoista sekä kykyä toimia esihenkilönä johtaen ja kehittäen tiimin toimintaa. Olet tottunut ongelmanratkaisija, kehitysmyönteinen ja sinulla on hyvä paineensietokyky. Langat pysyvät käsissäsi, pystyt hallitsemaan suuria kokonaisuuksia ja osaat tehdä päätöksiä. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot, ja yhteistyö kollegojen, asiakkaiden ja toimittajien kanssa sujuu sinulta loistavasti.
Eduksi voidaan katsoa kokemus esihenkilötyöstä ja tiimissä kilpailutettavien tavaroiden osto- tai myyntitehtävistä julkiselle sektorille. Arvostamme hankintalainsäädännön tuntemusta, lain soveltamiseen liittyviä tehtäviä sekä kokemusta Cloudia-hankinta- ja sopimushallintajärjestelmästä.
Koulutuksena sinulla on korkeakoulututkinto tai muu soveltuva koulutus.
Työsuhteen tiedot
Tarjoamme sinulle haastavan ja vastuullisen työn, nykyaikaiset ja kehittyvät tietojärjestelmät, joustavan etätyömahdollisuuden sekä hyvät työsuhde-edut. Työsuhde-etuihin kuuluvat muun muassa liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointietu, työsuhdepyöräetu sekä vapaa-ajan tapaturmavakuutus. Työsuhteesi on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa sopimuksen mukaan. Noudatamme Avaintyönantajat Avainta ry:n työehtosopimusta.
Ilmoitathan hakemuksessasi palkkatoivomuksen. Hae paikkaa pian, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajan kuluessa.
Haluaisitko kuulla lisää vastaavan hankinta-asiantuntijan työtehtävästä?
Lisätietoja tehtävästä voit kysyä hankintajohtaja Päivi Kurjenniemeltä sähköpostitse (paivi.kurjenniemi@sansia.fi) tai puhelimitse 044 718 2896, puhelintiedustelut ajalla 11.12.-19.12.2024 sekä 8.1.-9.1.2025.
Sansia
Sansia on vuonna 2011 perustettu julkisomisteinen palveluyhtiö. Syyskuun 2018 puoliväliin saakka meidät tunnettiin IS-Hankinnan nimellä. Asiakkaitamme on omistajamme: 161 kuntaa, hyvinvointialuetta, energiayhtiötä sekä muuta julkisyhteisöä eri puolilta Suomea.
Tarjoamme omistaja-asiakkaillemme laajat hankintapalvelut, jotka sisältävät hankintojen suunnittelun, hankintalain mukaisen kilpailutuksen sekä hankintasopimusten hallinnoinnin. Lisäksi tarjoamme asiantuntijapalveluja sekä laki- ja koulutuspalveluja asiakkaiden oman hankintatoiminnan tueksi.
Toukokuussa 2018 laajensimme palveluvalikoimaamme, kun ryhdyimme tuottamaan henkilöliikenteen palveluja.
Tavoitteemme on tehdä hankkiminen asiakkaillemme mahdollisimman helpoksi, jotta he voivat keskittyä omiin ydintoimintoihinsa. Toimintatapamme on asiakaslähtöinen ja tehokas: pystymme yhdistämään useiden asiakkaiden hankintavolyymeja, mutta toteutamme myös yhden asiakkaan tarpeisiin vastaavia erillishankintoja. Vahva markkina-asemamme takaa edulliset hinnat ja hyvät sopimusehdot.
Puhelin: 0447182997 Sähköposti: rekry@sansia.fi Sijainti: Puutarhakatu 6, Kuopio
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä