Kuvaus

Haemme

VASTAAVAA HALLINTOASIANTUNTIJAA

vakituiseen virkasuhteeseen 3.3.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Haminan kaupunki on joustava, eteenpäin katsova ja rohkea työnantaja. Meitä on kaiken kaikkiaan noin 750 oman alansa ammattilaista eri toimialoilla. Yhdessä rakennamme maailmanluokan pikkukaupungin tarinaa, jossa jokainen työntekijä on yhtä arvokas.
Meillä voit kehittyä ja kehittää.

Hallintopalveluista on koostettu kokonaisuus, joka palvelee koko organisaatiota sekä ulkoisia asiakkaita. Hallintopalveluihin sisältyvät kirjaamo, kokous- ja asianhallinta, arkisto, assistenttipalvelut, hankinta-, sopimus- ja lakineuvonta sekä asiointipalvelu Rinkeli. Hallintopalveluiden keskeisenä tehtävänä on tukea luottamushenkilötoimintaa, avustaa viranhaltijoita sekä tarjota asiakaslähtöistä ja korkealaatuista asiakaspalvelua sekä ulkoisille että sisäisille asiakkaille.

Etsimme sopivaa henkilöä pieneen, mutta tehokkaaseen tiimiimme! Oletko kiinnostunut hallinnon kehittämisestä, kirjallisten töiden tekemisestä, vaihtelevista työpäivistä, monipuolisista työtehtävistä sekä hyvistä herkuista, joita meillä on aina tarjolla! Sinua odottavat huumorintajuiset työkaverit, jotka auttavat sinua aina, kun apua tarvitset, joskus jopa pyytämättä! Lisäksi saat mentoriksi esihenkilön, joka on motivoitunut kouluttamaan sinusta hallinnon supertähden!

Vastaavana hallintoasiantuntijana tuet hallintojohtajaa hänen työssänsä sekä valmistelet itsenäisesti asioita päätöksentekoa varten. Hoidat toimielinten sihteerin ja pöytäkirjanpitäjän tehtäviä, valmistelet ja selvität erilaisia asioita, toimit asianhallintajärjestelmän (TWEB) pääkäyttäjänä yhdessä hallinnon asiantuntijan ja johdon assistentin kanssa sekä huolehdit koko kaupungin tasolla asiakirjahallinnon ja päätöksenteon oikeellisuudesta. Autat kaupungin johtoa heidän työssään ja toimit keskusvaalilautakunnan sihteerinä 1.6.2025 lähtien. Myös tiedonhallintaan ja arkistointiin liittyvät asiat sisältyvät tähän tehtäväkokonaisuuteen. Lisäksi toimit hallintojohtajan virallisena sijaisena hallintoon liittyvissä asioissa (esim. kaupunginvaltuuston sihteerinä ja pöytäkirjanpitäjänä).

Kelpoisuusvaatimuksena virkaan on soveltuva hallintotieteiden, oikeustieteen yhteiskuntatieteiden, kauppatieteiden tai liiketalouden alan (oikeustradenomi, AMK) korkeakoulututkinto. Sinun tulee olla tiimipelaaja, mutta kyetä myös itsenäiseen työskentelyyn ja harkintaan. Tehokkuus on tärkeä ominaisuus tehtävässä, mutta maltti on joskus valttia! Sinun tulee sietää keskeneräisyyttä ja asioiden muuttumista. Joustavuus, oma-aloitteisuus ja kyky ymmärtää kokonaisuuksia ovat tässä tehtävässä tärkeitä ominaisuuksia, yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja unohtamatta! Juridiikan ja julkishallinnon tuntemus katsotaan eduksi. Lisäksi tarvitset työssäsi hyviä tietoteknisiä taitoja, koska käytämme monipuolisesti erilaisia ohjelmistoja sekä Googlen työkaluja.

Meillä saat mukavan työyhteisön sekä osaavat ja kehittämisestä innostuneet työkaverit. Tarjoamme sinulle Haminan kaupungilla vakaan työpaikan vastuullisessa ympäristössä ja pääset osaksi monialaista osaajajoukkoamme tekemään merkittävää työtä kaupunkilaisten hyväksi. Saat myös käyttöösi Epassin hyvinvointi-, kulttuuri- ja liikuntaedun. Haminan kaupunki on savuton työpaikka.

Palvelussuhteen ehtoja koskevat määräykset ja palkkaus määräytyvät KVTES:in mukaan. Tehtävässä noudatetaan 6 kk:n koeaikaa. Valitun tulee ennen virkasuhteen alkamista esittää työnantajalle hyväksyttävä selvitys terveydentilastaan.

Hakemukset 11.2.2025 klo 15.00 mennessä sähköisesti www.kuntarekry.fi tai postitse Haminan kaupunki, Kirjaamo, PL 70, 49401 HAMINA. Haastattelut pidetään MA 17.2. klo 12 lähtien.

Lisätietoja tehtävästä antaa: hallintojohtaja Maria Ovaska, p. 040 564 0206, maria.ovaska@hamina.fi

Tule töihin Haminaan – maailmanluokan pikkukaupunkiin!

www.kuntarekry.fi/fi/tyonantajat/haminan-kaupunki/

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat