Kuvaus

Oletko oma-aloitteinen asiakaspalvelija, joka on utelias oppimaan uutta? Löytyykö sinulta kykyä ja halua kohdata jokainen asiakkaamme yksilöllisesti? Jos tämä kuvaus kolahti, haluamme jutella kanssasi!

Me Holiday Clubilla pyrimme luomaan asiakkaillemme unohtumattomia elämyksiä ja parasta aikaa. Tule mukaan tukemaan meitä tässä tavoitteessa: etsimme Holiday Club Vierumäelle vastaanoton tiimiimme työkaveriksi kahta vastaanottovirkailijaa. Toinen tehtävistä on vakituinen ja osa-aikainen (45 h / 3 viikkoa) ja toinen määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus (90 h / 3 viikkoa).

Tehtävästä lyhyesti

Holiday Club Vierumäen asiakkaamme majoittuvat hotellihuoneissa tai loma-asunnoissa omilla omistusviikoillaan, vuokralaisina tai vaihtajina lomanvaihtojärjestön kautta. Vuodesta 2021 Holiday Clubin operoima hotellikokonaisuus ja koko Vierumäen alue saa loppuvuonna odotetun täydennyksen, kun [avaamme hotellin yhteyteen täysimittaisen elämyskylpylän](https://www.holidayclubresorts.com/fi/etusivu/uutiset/vierumaen-kylpylahanke-kaynnistyy/). Pääsetkin ensijoukoissa toivottamaan asiakkaamme tervetulleeksi upouuteen kylpylään!

Vastaanottovirkailijan työnkuvaan kuuluu hyvin monipuolisia hotellin asiakaspalvelutehtäviä. Näitä ovat muun muassa hotelli- ja lomahuoneistoasiakkaiden sisään- ja uloskirjaaminen, opastus asiakkaiden kysymyksissä, vastaanoton taustatyöt ja hotellin yhteydessä olevan R-kioskin tehtävät. Lisäksi tehtävään kuuluu lippujen myyminen avautuvaan kylpyläämme. Vastaanotto palvelee asiakkaitaan vuoden jokaisena päivänä vuorokauden ympäri, joten työhön kuuluu vaihtelevasti sekä päivä- että iltavuoroja.

Työssä vaaditaan kykyä kohdata erilaisia asiakkaita ja kysymyksiä pelästymättä ja halua selvittää, mistä vastauksen saa. Vastaanottovirkailija on usein asiakkaan loman ensimmäinen kontakti resortissa, joten olet merkittävässä roolissa toivottamassa vieraamme meille tervetulleeksi. Käytämme päivittäin erilaisia järjestelmiä, joista tärkeimpänä varausjärjestelmä Hotellinx Cloud. Palkkaus on TES:n mukainen ja toivomme, että voit aloittaa tehtävässä mahdollisimman pian.

Tässä vielä pähkinänkuoressa, mitä toivomme sinulta:

– Olet asiakaslähtöinen ja sinulla on aiempaa asiakaspalvelukokemusta

– Kommunikoit sujuvasti suomen lisäksi englanniksi, niin kirjallisesti kuin suullisesti

– Sinulla on hyvät tietotekniset taidot, kokemus Hotellinx Cloud -järjestelmästä on iso plussa

– Aiempi kokemus hotellin vastaanotosta ja alan opinnot ovat eduksi

Ja näitä voimme tarjota sinulle:

– Kattavan perehdytyksen, jonka myötä pääset tehtäviisi hyvin kiinni

– Huipputiimin, jolta saat täyden tuen

– Holiday Clubin laajat henkilöstöedut vapaa-ajalla muun muassa hotelleista, loma-asunnoista, kylpylöistä ja ravintoloista ympäri Suomen

Näin haet

Tule meille viettämään työurasi parasta aikaa ja ilahduta meitä hakemuksellasi 22.10.2024 mennessä. Täytä lyhyt hakulomake ja liitä mukaan CV ja vapaamuotoinen hakemus. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, joten toivomme kuulevamme sinusta pian!

Jos emme onnistuneet vastaamaan kaikkiin kysymyksiisi tässä ilmoituksessa, voit kysyä lisätietoja Resort Manager Ria Pantsarilta 7.10. klo 9–13 välillä sekä 14.10.klo 10–14 välillä p. 045 8662840 tai sähköpostilla ria.pantsar@holidayclub.fi.

Holiday Club Resorts

Holiday Club Resorts on yksi johtavista matkailun ja vapaa-ajan asumisen toimijoista Suomessa. Yhtiöllä on toimintaa myös Ruotsissa ja Kanariansaarilla. Holiday Club -lomakohteita on yli 30, joista suurimmat tarjoavat kylpylähotellien ja tasokkaiden lomahuoneistojen lisäksi monipuolisia ravintola-, liikunta- ja vapaa-ajan palveluja upeissa maisemissa. Holiday Clubin kohteissa vietetään vuosittain yli miljoona lomaa, ja oman lomaviikon omistajia on yli 120 000. Yrityksen omistaa intialainen Mahindra&Mahindra -monialayhtiö tytäryhtiönsä Mahindra Holidays&Resortsin kautta.

Sähköposti: ria.pantsar@holidayclub.fi Sijainti: Urheiluopistontie 400, 19120