Kuvaus

Tokmannin halvat hinnat tuottavat iloa ja hyötyä, sekä helpottavat asiakkaan elämää. Työskentelemme yhdessä tämän tavoitteen puolesta ja tarjoamme asiakkaillemme halvan hinnan lisäksi myös sujuvan ja nopean asioinnin myymälöissämme sekä laajan ja vastuullisesti hankitun ja tuotetun tuotevalikoiman. Tokmanni Group Oyj on yksi Pohjoismaiden johtavista halpakauppakonserneista. Onnistuneen asiakaskokemuksen takaamiseksi työskentelemme yli 6000 työntekijän voimin yhteensä yli 370:ssä Tokmanni-, Dollarstore-, Bigdollar-, Miny-, Click Shoes- ja Shoe House -myymälässämme sekä verkkokaupoissamme. Vuonna 2023 Tokmanni-konsernin liikevaihto oli 1 392,7 miljoonaa euroa ja vertailukelpoinen liikevoitto 98,8 miljoonaa euroa. Tokmanni Group Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle. Meille tokmannilaisille on tärkeää, että toimimme vastuullisesti ja tehokkaasti ympäristöstä ja ihmisistä välittäen. Kannustamme sekä autamme henkilöstöämme kehittämään osaamistaan ja panostamme hyvään yhteishenkeen. Avaamme jatkuvasti uusia myymälöitä ja rekrytoimme uusia osaajia. Etsimme joukkoomme erilaisilla osaamistaustoilla varustettuja henkilöitä monenlaisiin työtehtäviin. www.tokmanni.fi https://tyopaikat.tokmanni.fi/

Hei sinä monipuolista, printtimediaan painottuvaa osaamista kerryttänyt graafisen suunnittelun taitaja! Jos osaat yhdistää luovan tuotantotyön, tarkkuuden ja ahkeruuden, ja loihdit tyylikästä jälkeä tiukassakin aikataulussa, niin voit olla meillä avoimena olevaan tehtävään sopiva henkilö!

Tokmannin Tarjoussanomat on yksi Suomen suurimmista printtimedioista. Suomalaisiin kotitalouksiin viikoittain jaettavat Tarjoussanomat ja Ruokasanomat tavoittavat jopa yli 2 miljoonaa suomalaista viikossa. Yhdessä Tarjoussanomien kanssa Ruokasanomat ovatkin vakiinnuttaneet paikkansa kiinteäksi osaksi asiakkaidemme arkea.

Etsimme nyt iloiseen ja ammattitaitoiseen printtitiimiimme tuotanto-AD:tä, jonka vastuulla on Tokmannin strategian ja markkinointiviestinnällisen konseptin mukainen taittotyö pääasiassa viikoittain ilmestyviin Ruokasanomiin ja satunnaisesti myös muihin markkinointitiimin taittotöihin.

Työtehtäväsi

Työtehtäviisi kuuluu Tokmannin Ruokasanomien visuaalinen ja tekninen tuotanto annetun aineiston pohjalta aina visuaalisesta suunnittelusta painokuntoon saattamiseen saakka. Mukavaa vaihtelua työhösi tuovat toisinaan muut taittotehtävät esimerkiksi Tarjoussanomiin, muihin printti- ja digimedioihin sekä joustavasti erilaisiin sisäisiin tai ulkoisiin markkinointimateriaaleihin liittyen.

Päivittäinen työsi on itsenäistä ja omatoimista, ja tarvittaessa sparrailemme yhdessä myös muiden tiimin jäsenten kanssa esimerkiksi vuosittain julkaistavien teemakuvastojen ilmeen suunnitteluun liittyen.

Tulevaisuudessa sinulla on mahdollisuus päästä osallistumaan myös monikanavaiseen automaatiokehitykseen oman vastuualueesi osalta.

Meillä pääset mukaan pieneen ja tehokkaaseen porukkaan, jossa pääset aidosti vaikuttamaan Tokmannin printtimedian ilmeeseen ja asiakaskokemukseen painotuotteidemme graafisen ilmeen toteuttamisen kautta.

Mitä odotamme sinulta?

Odotamme sinulta aiempaa kokemusta ja rutiinien hallintaa mainonnan tuotannosta sekä erityisesti printtimedian lainalaisuuksien tuntemusta graafisessa suunnittelussa. Toimintamme on vauhdikasta ja ketterää, ja toisinaan työssä tulee vastaan pikaista reagointia vaativia muutostarpeita, joten taittotyössä tarvittavan tarkkuuden lisäksi joustavuus, positiivinen asenne sekä kyky mukautua muuttuviin tilanteisiin ovat hyödyksi tässä tehtävässä.

Pääosa tekemisestä painottuu Ruokasanomien tuotantoon, joten kaupallinen ajattelu ja kiinnostus kuluttajamarkkinointiin sekä tuoreruokatuotteiden mainontaan auttavat sinua viihtymään ja menestymään päivittäisessä työssäsi.

Hyvät vuorovaikutustaidot auttavat sinua toimimaan yhteistyössä oman tiimisi sekä muiden sidosryhmien kanssa, ja hyödyksi on, jos pystyt poimimaan keskusteluista ideoita ja teemoja ja hyödyntämään niitä työssäsi. Ketterä toimintatapamme edellyttää kykyä napata työlistalle tehtäviä kaupallista näkemystä ja pelisilmää hyödyntäen niin, että pystyt tarttumaan toimeen myös silloin, kun toimeksiannot tulevat vapaamuotoisemmin ja väljähköillä spekseillä.

Suomen ja englannin kielen erinomainen hallinta on edellytys työssä onnistumiselle. Lisäksi toivomme sinulta ammattikorkeakoulutasoista tai muuta tehtävään soveltuvaa graafisen alan koulutusta. Suunnittelutyössä hyödynnät Adobe InDesignin, Photoshopin, Illustratorin ja Acrobatin käyttökokemusta ja osaamista. Lisäksi käytät sujuvasti MS Officen ohjelmistoja.

Mitä tarjoamme sinulle?

Tämä työ sopii sinulle, jolla on kiinnostus printtituotteiden graafista suunnittelua kohtaan sekä halu työskennellä tuoreruokatuotteiden Suomen johtavien printtimedioiden parissa. Tarjoamme osaavan tiimin tuen sekä mahdollisuuden olla mukana kehittämässä Tokmannin monikanavaisen markkinoinnin prosessia.

Kädenjälkesi näkyy Suomen suurimman halpakauppaketjun printtimediassa ja pääset vaikuttamaan työlläsi Tokmannin myyntiin ja menestykseen. Pääset työskentelemään tärkeänä osana pientä ja tehokasta printtitiimiämme.

Mielenkiintoisten tehtävien ja mukavien työkaverien lisäksi tarjoamme sinulle mm. henkilökunta-alennuksen myymälöissämme, henkilöstöetuohjelman kautta etuja yhteistyökumppaneiltamme ja mahdollisuuksia kehittyä ja oppia. Työskentelemme hybridimallilla, joka mahdollistaa työn ja muun elämän sovittamisen joustavasti yhteen. Työtehtävä on vakituinen ja toimistopäivinä työskentelemme Tokmannin hallinto- ja logistiikkakeskuksessa Etelä-Mäntsälässä Lahden moottoritien varrella vain noin 30 minuutin ajomatkan päässä Kehä III:lta.

Kiinnostuitko tästä tehtävästä?

Hienoa, laitetaan tuumasta toimeen! Hae paikkaa mielellään heti, mutta viimeistään 2.12. Lisätietoja saat Markkinointipäällikkö Elina Keskiseltä p. 0505249541 tai elina.keskinen@tokmanni.fi.

Puhelimitse tavoitat Elinan parhaiten 26.11. klo 10-11, 3.12. klo 12-13.

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä