Kuvaus
Vantissa aloitettiin vuoden 2025 alussa uusi, asiakaslähtöisyyteen perustuva organisaatiomalli, jossa asiakkaalle nimetään oma asiakasvastaava. Tämä malli kattaa kaikki Vantin palvelut ja sen tavoitteena on parantaa asiakaspalvelua ja asiakastyytyväisyyttä. Uudistuksen myötä haemme nyt asiakasvastaavaa vahvistamaan tiimiämme Keskiselle asiakasalueelle.
Toimipisteissä, kuten kouluissa tai päiväkodeissa, työskentelevät vanttilaiset muodostavat palvelutiimejä, joihin kuuluu tiimikavereita ateria-, puhtaus-, kiinteistö-, aula- ja turvapalveluista. Palvelutiimin lähiesihenkilönä toimii asiakasvastaava.
Asiakasvastaavana toimit asiakkaan ensisijaisena yhteyshenkilönä Vantin palveluihin ja vastaat kokonaisvaltaisesti palvelutuotannosta sekä asiakaskokemuksen kehittämisestä. Tehtävämme on auttaa asiakkaita onnistumaan omassa työssään luomalla paras mahdollinen palvelukokemus ja ratkaisut asiakkaan tarpeisiin.
Tehtäviisi kuuluu kokonaispalvelutiimin henkilöstön esihenkilönä toimiminen ja Vantin linjan mukaisten henkilöstökäytäntöjen toteuttaminen. Vastaat asetettujen toiminnallisten, taloudellisten ja laadullisten tavoitteiden saavuttamisesta vastuualueellasi. Huolehdit henkilöstösi työalueiden, työaikojen ja työvuorojen suunnittelusta ja valvonnasta sekä varmistat optimaalisen henkilöstöresurssin määrän ja kohdentamisen. Kehität vastuualueesi toimintaa asiakaslähtöisyyden ja kokonaispalvelun huomioiden. Toimit asiakaslähtöisesti ja asiakkuudenhoitosuunnitelman mukaisesti.
Etsimme henkilöä, jolla on vähintään toisen asteen koulutus ja/tai soveltuva johtamiskoulutus. Ammattikorkeakoulutason koulutus sekä aiempi kokemus asiakassuhteiden hoitamisesta katsotaan eduksi. Tehtävän hoitaminen edellyttää vähintään kolmen vuoden esihenkilökokemusta. Lisäksi odotamme hakijalta vahvaa osaamista jostakin seuraavista toimialoistamme: ateria-, puhtaus-, kiinteistö-, tai turvapalveluista. Hakijalla tulee olla erinomainen suullinen ja kirjallinen suomen kielen taito, tietoteknistä osaamista sekä mahdollisuus käyttää omaa autoa.
Toivotamme lämpimästi tervetulleeksi henkilön, joka ymmärtää asiakaslähtöisen ajattelun merkityksen liiketoiminnalle ja pyrkii aina ottamaan asiakkaan tarpeet ja odotukset huomioon päätöksenteossa ja toiminnassa. Haluat johtaa tiimisi kohti kokonaisvaltaista palvelumallia, mikä tarkoittaa sitä, että ymmärrät asiakaspalvelun merkityksen kaikilla organisaation tasoilla ja ohjaat tiimiäsi kohti tätä visiota.
Tarjoamme sinulle Epassi Flexin, jota voit käyttää liikuntaan, kulttuuriin, työmatkapalveluihin, hyvinvointipalveluihin sekä matkapuhelinetuuden.
Tehtävä on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva.
Työt alkavat heti sopivan henkilön löydyttyä.
Tehtävässä noudatettava työehtosopimus on tällä hetkellä AVAINTES. Tämä työehtosopimus tulee kuitenkin päättymään kevään 2025 aikana, ja sen tilalle tulee uusi työehtosopimus, jonka sisältö ei ole vielä tiedossa.
Työtehtävän peruspalkka on 3300 euroa, ja siihen voi lisäksi kuulua kokemukseen perustuvia lisiä, jotka voivat olla 5 % tai 10 % peruspalkasta.
Tule mukaan tekemään merkityksellistä työtä asiakaslähtöisessä tiimissämme!
Jätä hakemuksesi pian ja liitä mukaan CV, sillä aloitamme hakemusten läpikäynnin jo hakuaikana ja täytämme tehtävän heti sopivan henkilön löydyttyä.
Vantissa toiminta perustuu hyvän arjen luomiseen kaikille asiakkaillemme niin pienille päiväkotilapsille kuin vanhemmallekin väelle. Teemme tärkeää työtä vantaalaisten arjen onnistumiseksi ateria-, vartiointi-, puhtaus- ja kiinteistöpalveluissa. Meitä on noin 1.000 ja teemme työtämme asettaen ihmiset ensin, asiakkaat ja työntekijät, luoden asiakaskokemusta, joka yllättää positiivisesti ja valinnoissamme kannamme vastuuta ympäristöstä ja vantaalaisista. Tule mukaamme kehittämään meistä vielä parempia kumppaneita asiakkaille.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä