Kuvaus

Etsimme innokasta ja tarkkaa taloushallinnon ja toimistotyön osaajaa!

Asiakasyrityksemme on moderni vientiteollisuuden yritys, joka sijaitsee Turussa.

Työt alkavat tammi-helmikuussa 2025. Tarjoamme monipuolisen ja opettavaisen työympäristön, jossa pääset kehittämään osaamistasi taloushallinnon tehtävissä. Työ on aluksi äitiyslomasijaisuus vuoden ajan, mutta kasvavassa yrityksessä on mahdollisuus jatkoon sopivalle tekijälle.

Tehtävän kuvaus

Työtehtäviisi kuuluu muun muassa:

* Raportointia
* Osto- ja myyntireskontran hoitamista
* Ulkomaanvientiin liittyvien asiakirjojen käsittelyä
* Erilaisten asioiden ja tehtävien koordinointia

Odotamme sinulta

* Soveltuvaa kaupallista koulutusta, kuten merkonomi, tradenomi tai vastaavaa
* Vähintään kolmen vuoden työkokemusta taloushallinnon, kirjanpidon tai palkanlaskennan tehtävistä
* Sujuvaa suullista ja kirjallista englannin kielen taitoa

Hakeminen

Lähetä hakemuksesi oheisen linkin kautta.

We Rekry Oy on tuore henkilöstöalan yritys, mutta tekijät ovat alalla tuttuja. Olemme rekrytoineet tuhansia ihmisiä asiakasyrityksiimme viime vuosien aikana. Meillä vuokratyö yleisimmin tarkoittaa vakituisia ja pitkäaikaisia työsuhteita. Toivottavasti myös sinä liityt joukkoomme!

www.werekry.fi
Eerikinkatu 6b
20100 Turku
puh. 02 880 1200

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä

Tagged as: suomi