Kuvaus

Roost tekee Airbnb-majoitusbisneksestä vaivattomampaa asunnon omistajalle ja tarjoaa ainutlaatuisen unohtumattomia kokemuksia matkailijoille. Vieraistamme sekä meille uskotuista kohteista huolehdimme aina lämmöllä ja pieteetillä varmaan Roost-tyyliin. Haemme nyt toimistoemäntää vahvistamaan tiimiämme!

Tässä roolissa olet tärkeä osa Roostin arkea ja sujuvaa asiakaskokemusta olet linkki niin matkailijoiden kuin asuntojen omistajien välillä. Vastaat ystävällisestä ja ripeästä asiakaspalvelusta, kohteidemme työnjohdollisista tehtävistä sekä erilaisten sisäisten raporttien ja aikataulujen hallinnasta. Työssäsi tarvitaan järjestelmällisyyttä, oma-aloitteisuutta ja kykyä hahmottaa kokonaisuuksia muuttuvissa tilanteissa. Matkailijoiden kanssa kommunikoimme englanniksi.

Työtä tehdään pääsääntöisesti Punavuoressa sijaitsevalta toimistoltamme käsin, mutta osittainen etätyö on mahdollista. Työ sisältää kuitenkin myös liikkumista kohteissamme ja asiakkaiden luona pääkaupunkiseudulla, joten ajokortti on tehtävässä välttämätön. Työaika on arkisin klo 1018.

Työ alkaa heinäkuussa, ja toivomme, että pääsisit osallistumaan kahden päivän perehdytykseen juhannuksen jälkeisellä viikolla.

Jos sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot, kokemusta asiakaspalvelusta ja nautit siitä, että päivät eivät ole koskaan ihan samanlaisia, saatat olla juuri se tekijä, jota etsimme. Tule tekemään matkailusta ja asumisesta sujuvaa Roost-tyyliin.

Lähetä hakemuksesi ja CV:si sekä palkkatoiveesi mahdollisimman pian aloitamme haastattelut heti sopivien hakijoiden löydyttyä.

Lue meistä lisää www.roost.fi
Facebookista ja Instagrammista meidät löydät #roostnordic

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä