Kuvaus
Tampereen kaupungin työllisyys- ja kasvupalvelut on osa elinvoiman palvelualuetta. Tehtävämme on työvoima- ja yrityspalvelujen järjestäminen ja tuottaminen työnhakija-, työnantaja- ja yritysasiakkaillemme. Autamme työnantajaa ja työntekijää kohtaamaan. Edistämme työperäistä maahanmuuttoa sekä tuemme maahanmuuttajien kotoutumista, työllistymistä ja yrittäjyyttä. Kaikessa tekemisessämme näkyy rohkeus, halu kehittää ja kehittyä.
Teemme työtä uudistavalla otteella työllisyyden ja kaupungin elinvoiman edistämiseksi ja valmistaudumme parhaillaan TE-palvelut 2024-uudistukseen.
Työvoimapalvelujen siirtyessä kuntien vastuulle 1.1.2025, haemme tiimiesihenkilöä vahvistamaan vuoden 2025 alusta toimintansa aloittavan Tampereen seudun työllisyysalueen lakisääteisten työvoimapalvelujen maksatustehtävien toimeenpanoa. Maksatuksen tiimiesihenkilön tehtävä on vakituinen virkasuhde ja tehtävän aloitus on 02.01.2025 tai sopimuksen mukaan.
Maksatustiimin tehtävinä ovat lakisääteisiin työvoimapalveluihin liittyvät maksatustehtävät. Tiimin tehtävät muodostuvat starttirahan, tukimuotoisten avustusten (esim. palkkatuki, harkinnanvarainen kulukorvaus, työolosuhteiden järjestelytuki, matka- ja yöpymiskustannusten korvaus) sekä lakisääteisten työvoimapalvelujen hankintojen ostolaskuihin liittyvän maksatuksen valmistelusta ja päätöksenteosta sekä maksatukseen liittyvästä asiakaspalvelusta.
Tiimiesihenkilönä toimit lähiesihenkilönä omalle tiimillesi ja vastaat tiimin toiminnasta, palveluprosesseista ja niiden kehittämisestä. Tehtäväsi sisältää päätöksentekoa, tavoitteiden asettamista, toiminnan seurantaa ja raportointia, tiivistä vuorovaikutusta ja yhteistyötä työllisyysalueen eri toimijoiden, maksatuksen asiakkaiden sekä muiden yhteistyötahojen kanssa.
Pääasiallisia vastuualueitasi ovat:
– Lähiesihenkilön tehtävät
– Tiimin operatiivisen toiminnan johtaminen ja palveluprosesseista vastaaminen. Työn laadusta ja oikeellisuudesta vastaaminen sekä toiminnan kehittäminen.
– Henkilö- ja yritysasiakkaiden, palveluntuottajien sekä muiden yhteistyötahojen asiakaspalvelu
– Päätöksenteko esihenkilöroolissa
Toivomme sinulta hyviä organisointi- ja kehittämistaitoja, hyviä vuorovaikutus-, yhteistyö- ja neuvottelutaitoja, kouluttamis- ja perehdyttämistaitoja sekä hyvää paineensietokykyä sekä itsenäistä, myönteistä ja aikaansaavaa työotetta.
Virkatehtävien menestyksellisessä hoitamisessa tarvitset hyvää suomen kielen taitoa.
Kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva korkeakoulututkinto.
Eduksi katsomme:
– Lakisääteisten työvoimapalvelujen maksatuksen osaamisen
– Kokemuksen esihenkilötyöstä
– Kokemuksen vastuullisista päätöksentekoa sisältävistä tehtävistä
– Kokemuksen asiakaspalvelutehtävistä ja taidon palvella erilaisia asiakkaita vaihtelevissa ja vaativissa asiakaspalvelutilanteissa
– Hyvät tietotekniset taidot sekä maksatukseen liittyvien tietojärjestelmien (esim. YA-järjestelmä) osaamisen
– Englannin ja ruotsin kielen taidon
Tarjoamme:
– Monipuolisen ja haasteellisen työn dynaamisessa ja kasvavassa organisaatiossa
– Joustavat työskentelymahdollisuudet (etätyö, hybridityö)
– Kehittymismahdollisuudet sekä hyvät työvälineet
– Innostuneen ja osaavan työyhteisön
Palkka koostuu tehtäväkohtaisesta palkasta 3763,55 €/kk, työkokemuslisästä, sekä mahdollisista muista palkanlisistä.
Pyydämme, että liität kopiot kelpoisuuden osoittavista tutkintotodistuksista sähköiseen hakemukseen Kuntarekryyn. Alkuperäiset työ- ja tutkintotodistukset katsotaan mahdollisessa haastattelussa.
Virkaan valitun on ennen viran vastaanottamista toimitettava kunnan ja hyvinvointialueen viranhaltijasta annetun lain (304/2003 7 §) perusteella hyväksyttävä todistus terveydentilastaan. Käytämme vakituisissa viroissa kuuden kuukauden koeaikaa.
Lisätietoja tehtävästä antaa henkilöstöhallinnon osalta henkilöstöpäällikkö Taina Niiranen, puh. 040 776 1101, taina.m.niiranen@tampere.fi. Tehtävien sisällön osalta lisätietoja antaa projektipäällikkö Tarja Paulaniemi, puh. 0295 045 708, tarja.paulaniemi@tampere.fi.
Hakuaika päättyy 29.11.2024.
Tehtäviä haetaan Kuntarekryssä Hae työpaikkaa -painikkeesta. Ohjeita hakemiseen löydät https://www.tampere.fi/tyo.
Sähköisten hakemusten tulee olla perillä klo 23.59 ja postitse saapuvien hakemusten klo 15.00 mennessä. Myöhässä saapuneita hakemuksia ei voida ottaa haussa huomioon.
Lisätietoa hakemisesta saat Monetra Pirkanmaan rekrytointipalveluista puh. 040 806 3184, rekrytointi.pirkanmaa@monetra.fi.
Näetkö itsesi jo osana meitä? Tervetuloa Tampereen tekijäksi!
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä