Kuvaus
Tehtäviin kuuluvat myös tiedonhallintaryhmän ohjaaminen, tiedonhallintamallien laatiminen sekä osallistuminen kaupungin kokonaisarkkitehtuurityöhön. Vastaat kokonaisvaltaisesti asianhallintajärjestelmästä, asiakirjahallinnon ja arkistoinnin koulutuksesta ja neuvonnasta sekä laadit tiedonhallinnan, säilytyksen ja arkistoinnin ohjeistuksia. Lisäksi työtehtäviin kuuluvat asiakirjahallinnan koko elinkaaren johtaminen, kehittäminen ja valvominen sekä kaupungin tietojen ylläpitäminen suomi.fi-palvelussa sekä valtakirjojen myöntäminen eri tiedonhallinnan työkaluihin valtakunnallisella tasolla. Toimintojen digitalisaatiohankkeisiin osallistuminen ja niiden tukeminen on myös tärkeä osa työtä.
Tehtävän menestyksellinen hoitaminen vaatii:
– tehtävään soveltuvan korkeakoulututkinnon
– kokemusta tiedonhallinnasta, digitalisaatiosta ja asiakirjahallinnosta
– hyvää suullista ja kirjallista ruotsin ja suomen kielen taitoa
– hyvää toimialan tuntemusta ja aktiivista kehittämisotetta
– kykyä koordinoida suuria kokonaisuuksia ja hankkeita
– palveluhenkistä työtapaa
– perehtyneisyys kunnallishallintoon luetaan ansioksi
Tarjoamme:
– työn kehittyvässä ympäristössä, jossa panostetaan digitalisaatioon ja jossa ei seurata kehitystä, vaan johdetaan sitä
– monipuolisen ja tukevan työyhteisön
– mahdollisuuden jatkokoulutukseen
– työpaikka Suomen hienoimmassa kaupungintalossa sekä mahdollisuus osittaiseen etätyöhön
– lounasedun ja muita henkilöstöetuja, kuten polkupyöräedun
Tiedotussuunnittelija palkataan määräaikaiseen viiden vuoden työsopimussuhteeseen, ja työssä on kuuden kuukauden koeaika. Työ alkaa sopimuksen mukaan. Todistus terveydentilasta on esitettävä ensimmäisen työkuukauden aikana.
Hakemus palkkatoivomuksineen tehdään sähköisesti Kuntarekryn kautta. Hakuaika päättyy 21.3.2025 klo 23.59., Till uppgiften hör att leda informationshanteringsgruppen och arbetet med informationshanteringsmodeller samt delta i arbetet med stadens helhetsarkitektur. Ansvara för ärendehanteringssystemet på ett övergripande plan, svara för utbildning och rådgivning inom dokumentförvaltningen och arkivfunktionen samt utarbeta anvisningar för informationshantering, förvaring och arkivering. Till uppgiften hör även att leda, utveckla och övervaka dokumenthanteringens hela livscykel samt upprätthålla stadens information på suomi.fi och beviljande av fullmakter till olika verktyg inom informationshantering på nationell nivå. Att delta och stöda verksamheternas digitaliseringsprojekt är även en viktig del av arbetet
För att fungera framgångsrikt i uppgiften krävs:
– för uppgiften lämplig högskoleexamen
– erfarenhet av informationshantering, digitalisering och dokumentförvaltning
– goda muntliga och skriftliga kunskaper i svenska och finska
– god branschkännedom och ett aktivt utvecklingsgrepp
– kunskap att koordinera helheter och projekt
– ett serviceinriktat arbetssätt
– förtrogenhet med kommunalförvaltning räknas som merit
Vi erbjuder:
– arbete i en miljö som vill utvecklas och satsa på det digitala, och så småningom leda utvecklingen, inte bara följa den
– Finlands finaste stadshus som arbetsplats, men även delvis möjlighet till distansarbete
– lunchförmån och andra personalförmåner
Informationsplaneraren anställs tidsbundet för 5 år i arbetsavtalsförhållande med prövotid på 6 månader. Arbetet inleds enligt överenskommelse. Intyg över hälsotillstånd skall uppvisas under den första månaden i arbetet.
Ansökningen med löneanspråk görs elektroniskt via Kuntarekry. Ansökningstiden pågår till 21.3.2025 klo 23.59.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat