Kuvaus

Etsimme yhdessä Defa Oy:n kanssa huumorin täyteiseen ammattimaiseen teknisen tuen tiimiin oma-aloitteista ja tarkkaa teknisen tuen ammattilaista! Pääset laittamaan testiin teknisen osaamisesi ja asiakaspalvelutaitosi. TYÖTEHTÄVÄTechnical Customer Support- tehtävässä olet osa ammattitaitoista teknisen tuen tiimiä, joka auttaa niin asentajia kuin loppukäyttäjiä teknisten ongelmien ratkaisussa liittyen Defan tuotteisiin. Vastaat asiakkaiden kysymyksiin pääasiallisesti puhelimitse ja sähköpostitse, sekä hyödynnät teknistä osaamistasi etsiessäsi ongelmien juurisyitä. Tehtävässä pääset hyödyntämään niin asiakaspalvelutaitoja, teknistä ongelmanratkaisukykyä, sekä kädentaitoja vian selvityksen yhteydessä. 

Technical Customer Support- roolissa tärkeimpiä työtehtäviäsi ovat: Tarjota teknistä tukea asentajille projekteissa ja asennuksissa puhelimitse ja sähköpostitse, sekä olemassa oleviin, että uusiin asennuksiin. Tarjota teknistä tukea loppuasiakkaille puhelimitse ja sähköpostitse autoteollisuuden sekä eMobility-tuotteiden ongelmissa. Vastata takuu- ja huoltotapausten käsittelystä. Tukea vianmäärityksessä ja varmistaa varaosien lähetys ja/tai tuotteiden palautus. Raportoida reklamaatioista laadunvalvonnalle Testata tuotteita ja palveluita, raportoida virheistä/parannusehdotuksista tutkimus- ja kehitysosastolle (R&D).Tehtävässä rekrytoidut DEFA Oy kirjoille vakituiseen työsuhteeseen. Työsuhde alkaa heti soveltuvan henkilön löydyttyä.  MITÄ TARJOAMMETarjolla on mahdollisuus tiimissä, jossa tehdään tiivistä yhteistyötä hyvällä fiiliksellä. Tiimi koostuu asiantuntijoista, jotka auttavat sinua perehtymään tehtävään. Palkka tehtävässä määräytyy osaamisen ja kokemuksen mukaan sijoittuen noin. 3500–4000 €/kk. Lisäksi saat käyttöösi 400 € vuodessa liikuntaetua.  ODOTAMME SINULTATehtävässä menestymiseksi olet kerryttänyt teknistä osaamista työtehtävissä esim. sähköasennuksen ja automaation saralla tai autoalalla. Omaat myös hyvää mekaanista osaamista ja ymmärrystä. Teknisen alan koulutustausta nähdään eduksi. Lisäksi odotamme sinulta: Asiakaspalvelualtis asenne sekä erinomainen kommunikointikyky haastavissakin tilanteissa Omaat erinomaisen ongelmanratkaisukyvyn ja toimit tehtävässäsi itsenäisellä otteella Vahva kiinnostus tekniikkaan ja halu oppia uutta joka päivä Hyvää suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista osaamista Hyviä IT-taitoja B-ajokorttia (tehtävä sisältää ajoittain matkustamista)   YRITYKSESTÄ DEFA is a family-owned Norwegian technology company established in 1946, with 450 employees on three continents. For more than 75 years, we have evolved from a local family business to an international charging company, driven by the search for new links between technology and people. Our most important principle is simplicity, and while it requires more of us, it brings more value to our customers. That’s how we’ve grown, and that’s how we’ll grow in the future, creating products and solutions that work for everyone, everywhere.Do you want to connect with us? Lisää yrityksestä löydät osoitteesta www.defa.com.

OTA YHTEYTTÄHaethan tehtävää 02.02.2025 mennessä. Liitätähän hakemukseesi englannin kielisen ansioluettelon. Jos sinulla on kysyttävää työtehtävästä tai hakuprosessista, otathan yhteyttä rekrytoinnista vastaavaan Senior rekrytointikonsulttiin Adeccolla: Anniina Nyholm, Adecco puh. 040 682 2644, anniina.nyholm@adecco.fi. Huomioithan, että emme voi vastaanottaa hakemuksia sähköpostitse tietoturvasyistä. Kiitos hakemuksestasi! ⭐

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat