Kuvaus
Innostutko tiimisi menestyksestä ja ihmisten johtamisesta? Haluatko olla mukana luomassa parasta työyhteisöä, jossa tekemisen ilo välittyy myös loppuasiakkaille? Mikäli vastasit kyllä, saatat olla etsimämme henkilö!
Haemme nyt Team Manageria Baronalle Fuengirolaan vastaamaan Forenomin asiakaspalvelutiimistämme.
Päätehtävänäsi on auttaa ja valmentaa omaa tiimiäsi pääsemään asetettuihin tavoitteisiin – on se sitten mikä vain tehokkuuden, laadun tai myynnin osa-alueista. Tiimisi työskentelee asiakaspalvelutehtävissä ja palvelee henkilöasiakkaitamme erilaisissa ongelmatilanteissa ja pyrkii auttamaan asiakkaita kaikissa esiintyvissä kysymyksissä niin sähköisten viestintäkanavien kuin puhelinlinjojenkin kautta.
Toivomme uudelta ryhmäesihenkilöltämme vahvaa sparrausosaamista, mikä on yksi iso avain tiimiläisten henkilökohtaisten vahvuuksien löytämiseen. Haussa on tiimin toiminnan kehittäjä, jolla on aito kiinnostus esihenkilötyöhön ja ihmisiin. Meille erityisen tärkeää on työhyvinvoinnin ylläpito, joten päivittäisessä työssäsi pääset vaikuttamaan myös tämän kehittämiseen. Näiden lisäksi esihenkilön vastuulle kuuluu uusien työntekijöiden perehdyttäminen, tiimin substanssiosaamisen varmistaminen sekä tarvittaessa myös asiakasrajapinnassa työskentely. Yhdessä palvelupäällikön kanssa muihin päivittäisiin tehtäviin kuuluvat myös erilaiset HR-tehtävät ja työvuorosuunnitteluun osallistuminen. Tiimisi saattaa työskennellä kahdella eri paikkakunnalla, jolloin etäjohtamisen taidot korostuvat
Olisi mahtavaa, jos sinulta löytyisi jo näitä ominaisuuksia:
– Aitoa kiinnostusta esihenkilötyötä, valmentamista ja ihmisiä kohtaan.
– Kykyä tulkita ja analysoida tietoa, sekä raporttien ja mittareiden lukutaitoa
– Oma-aloitteisuutta ja kykyä reagoida nopeisiinkin muutoksiin
– Kielitaitoa; kommunikoit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi
Mitä haluamme puolestamme tarjota sinulle:
Osana esihenkilötiimiä pääset vaikuttamaan toiminnan kehittämiseen, jakamaan osaamistasi sekä kehittymään ammattilaiseksi esihenkilötyössä. Teemme sinulle töihin kiinni pääsemisen mahdollisimman helpoksi ja järjestämme heti työsuhteen alkuun perehdytyksen työtehtäviin. Tärkein valttikorttimme on kuitenkin mahtava työporukka, jossa uskotaan yhdessä tekemisen voimaan! Ryhmäesihenkilö työskentelee tiiviisti koko työyhteisön kanssa ja vastaa tuloksistaan palvelupäällikölle. Pääset työskentelemään aivan tuliterän toimistomme moderneissa ja viihtyisissä tiloissa osoitteessa Poligono San Rafael, 6, 29651 Las Lagunas de Mijas, Málaga.
Työaika sijoittuu usein arkisin klo 06-18 välille, mutta saattaa sisältää työskentelyä myös näiden kellonaikojen ulkopuolella, sekä viikonloppuisin. Työsuhde on kokoaikainen ja työaika 39 tuntia viikossa. Maksamme työstä kiinteää kuukausipalkkaa, joka perustuu paikalliseen Contact Center-alan työehtosopimukseen. Lisäksi olet osana esihenkilöiden kannustinpalkkiojärjestelmää. Keskimäärin tehtävässä ansaitsee 2000e/kk.
Osaksi Baronalaisten yhteisöä!
Meillä Baronalla on Aurinkorannikolla jo yli 300 työntekijää, jotka työskentelevät palvelukeskuksessamme erilaisissa asiakaspalvelu-, myynti- ja back office -tehtävissä, pääasiassa suomeksi suomalaisille asiakkaille. Palvelukeskuksemme palvelee asiakkaita 24/7. Palvelukeskuksessa työskennellään omassa työnjohdossa, baronalaisessa rohkeiden osaajien yhteisössä. Erityistä kiitosta työntekijöiltämme ovat saaneet erilaiset virkistystoimintamme.
Kiinnostuitko?
Jätäthän hakemuksesi pikaisesti, sillä kutsumme hakijoita haastatteluun jo hakuaikana ja teemme valinnan heti sopivan henkilön löydyttyä.
Mikäli haluat tietää tehtävästä lisää, niin palvelupäällikkö Marko Lohilahti vastaa kysymyksiisi sähköpostitse marko.lohilahti@barona.fi.
HUOM. Käsittelemme kaikki hakemukset tietoturvallisuussyistä sähköisen rekrytointijärjestelmämme kautta, emmekä huomioi sähköpostihakemuksia.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä