Kuvaus
Chempolis on astunut uuteen ja jännittävään vaiheeseen uuden pääomistajan kanssa. Olemme osa AM Green -konsernia, joka hakee voimakasta globaalia kasvua vihreiden molekyylien tuotannossa. Tuoreen omistajuuden myötä työmme puhtaamman tulevaisuuden puolesta jatkuu entistäkin vahvempana. Haluatko sinä olla osa alati kehittyvän yrityksen tarinaa ja olla mukana tulevaisuuden liiketoiminnassa? Kiinnostaako liiketoimintalähtöinen ja merkityksellinen työ?
Haemme nyt tiimiimme vakituiseen työsuhteeseen
Talouspäällikköä + Business Controlleria
joka on rohkea, kekseliäs ja aina valmis löytämään uusia ratkaisuja. Vastaat työssäsi Chempoliksen talouden kokonaisuudesta osallistuen samalla käytännön tekemiseen. Hallitset talouden perusprosessit ja tuot liiketoimintalähtöisen otteen taloushallintoon. Toimipisteesi voi sijaita toiveidesi mukaan joko pääkaupunkiseudulla Espoon Keilarannassa tai Oulussa.
Pääasialliset työtehtäväsi:
– Talouden prosessien omatoiminen hallinnointi ja kehittäminen, kuten esimerkiksi osto- ja myyntilaskutoimintojen toteutus yhdessä tilitoimiston kanssa.
– Talouden raportointimallien analysointi ja kehitys sisältäen esimerkiksi projektien kustannusseurannan ja julkisten hankkeiden kustannusraportoinnin.
– Tilinpäätöksen suunnittelu ja laadinta yhdessä tilitoimiston kanssa.
– Taloudellisen tiedon tuottaminen ja analysointi. Tuet tehtävissäsi yrityksen päätöksentekoa ja liiketoiminnan kehitystä sekä strategista suunnittelua.
– Liiketoimintojen vetäjien coaching budjetoinnissa ja liiketoiminnan tuloksellisuudessa.
– Muut mahdolliset hallinnolliset tehtävät, kuten esimerkiksi kaupparekisteri-ilmoitukset ja vakuutusasiat.
Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää:
– Innostunutta asennetta ja kehittymishalua. Haluat auttaa myös muita kehittymään omalla toiminnallasi.
– Proaktiivista ja ratkaisukeskeistä työotetta omaan vastuualueeseen. Jos huomaat kehityskohteita, lähdet rohkeasti toteuttamaan muutosta.
– Soveltuvaa korkeakoulututkintoa.
– 5-10 vuoden kokemusta taloushallinnon tehtävistä ja prosesseista.
– Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa.
– Vahvaa projektinhallintaosaamista ja IT-taitoja, kuten Excel-osaamista. Power BI- osaaminen katsotaan eduksi.
Tarjoamme:
– Itsenäisen roolin kansainvälisessä huipputiimissä. Toimipaikkamme sijaitsevat Suomessa sekä Intiassa, ja pääset työskentelemään globaalin asiakaskuntamme kanssa.
– Innovatiivisen ja matalan hierarkian organisaation. Tarjoamme sinulle mahdollisuuksia kehittyä ammatillisesti.
– Tilaisuuden päästä osaksi kasvutarinaamme. Työtämme ohjaa vahva tahto puhtaammasta tulevaisuudesta.
– Mahdollisuuden tehdä töitä niin etänä kuin toimistolla. Teemme hybridityötä, ja työ edellyttää läsnäoloa keskimäärin 2-3 päivää viikossa.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat