Kuvaus

Omapaja Oy on vuonna 2011 perustettu laskutus- ja taloushallintopalveluita tarjoava yritys. Palveluihimme kuuluvat mm. laskutus, -kumppanuus, -resurssi ja yrityspalvelut. Me Omapajassa luomme yrittäjähenkisille ihmisille entistä helpompia tapoja ansaita omalla osaamisella. Haluamme tehdä yrittäjyyden helpoksi, jotta yrityksen perustamisen esteet tai yrityksen kasvaessa riskit työvoiman hankinnassa eivät himmentäisi ihmisten sisäisen yrittäjyyden paloa. Yrittäjyyden edistämisessä olemme tulevaisuuden yrittäjyyden pioneereja.

Tunnetko taloushallinnon, -järjestelmien, -kehitysasioiden ja sidosryhmien kanssa työskentelyn vahvuudeksesi?

Haemme Omapaja Oy:lle kokenutta taloushallinnon ammattilaista vahvistamaan yrityspalveluliiketoimintaa. Toimisto sijaitsee Kempeleessä, mutta myös osittainen etätyö on mahdollista. Työsuhde solmitaan suoraan Omapaja Oy:n kanssa ja työsuhde on vakituinen sekä kokoaikainen. Palkka tarkentuu kokemuksesi ja osaamisesi mukaan.

Etsimämme henkilö tuntee kirjanpidon ja verotuksen kuviot ja omaa usean vuoden kokemuksen taloushallinnon tehtävistä. Olet kunnianhimoinen, eteenpäin katsova ja haasteita pelkäämätön tyyppi, joka ei säikähdä vauhdikkaitakaan tilanteita. Sinulla on taito kääntää haasteet ratkaisuiksi, tehdä asioista positiivisia ja innostaa myös sidosryhmät ympärilläsi. Viihdyt asiakasrajapinnassa ja haluat olla mukana rakentamassa toimivaa kumppanuutta. Uskot vuorovaikutuksen voimaan ja tuot mukanasi uusia raikkaita ideoita, positiivista asennetta sekä sykettä. Taitosi eivät rajoitu vain itsenäiseen työskentelyyn, sillä osaat myös toimia tehokkaasti tiimissä ja paineen alla. Sinulla on tahtoa ja taitoa ratkoa haastaviakin tilanteita sekä rohkea, ennakkoluuloton asenne, joka vie sinua eteenpäin. Tärkeintä on, että osaat työskennellä tosissasi, mutta et ole tosikko löydät tasapainon vakavuuden ja huumorin välillä. Jos tunnistat itsesi tästä kuvauksesta, hae paikkaa ja tule osaksi tiimiä!

Odotamme Sinulta

* Usean vuoden työkokemusta vastaavista taloushallinnon tehtävistä
* Kokemusta niin juoksevasta kirjanpidosta kuin tilinpäätöksistäkin
* Osaamista verotuksesta (välillinen ja välitön)
* Erilaisten järjestelmien hallitsemista sekä tahtoa kehittää ja kehittyä järjestelmien kanssa
* Palkkahallinnon tuntemusta sekä TES:n ja työ-oikeuden perusteiden hallintaa
* Asiakaspalveluhenkisyyttä sekä hyviä asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitoja
* Englannin- ja ruotsinkielentaidon katsomme eduksi

Tarjoamme Sinulle

* Joustavan hybridityömallin työskennellä
* Vastuuta ja vapautta sopivassa suhteessa
* Kehittymis- ja kehittämisen mahdollisuudet erityisesti talouden ja yrittäjyyden osa-alueilla
* Liikunta- ja hierontaedut
* Työterveysedut

Kiinnostuitko?

Haethan rohkeasti, vaikka kaikki odotuksemme eivät täyttyisikään. Arvostamme työkokemusta, mutta sen lisäksi kiinnitämme huomiota vahvasti asenteeseen ja persoonaan! Jätä meille vapaamuotoinen hakemus 11.5.2025 mennessä. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja paikka täytetään heti oikean henkilön löydyttyä, joten toimithan nopeasti! Huomioimme vain järjestelmämme kautta tulleet hakemukset. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan.

Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Workerin kanssa ja lisätietoja tehtävästä antaa rekrytointiasiantuntija Heta Lappi numerosta 050 375 0387 tai heta.lappi@worker.fi

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat