Kuvaus

Tehtävät sisältävät mm.:
Työntekijöiden tietojen hallinta ja tuntikirjaukset Movenuimissa (lisäykset, korjaukset, lomat, bonukset);
Asiakas- ja työmaakohdetietojen lisääminen järjestelmiin;
Laskujen käsittely ja lähetys, hyväksyntä, asiakkaiden ja kohteiden lisääminen kirjanpitoon;
Vakuutus- ja työturvallisuusasiat (mm. yhteydenpito LähiTapiolaan tapaturmatilanteissa);
Projektiluonteinen raportointi ja dokumentaatio ennen työmaiden luovutuksia;
Sähköposti-, posti- ja toimistohankinnat;
Työntekijöiden rekisterien päivittäminen, korttitilaukset;
Kassavirta- ja veroraportit;
Muu juokseva toimistotyö ja yhteydenpito eri sidosryhmiin (työntekijät, asiakkaat, kirjanpito).

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä