Kuvaus
Tuotamme Fuengirolan palvelukeskuksesta operaattori-alan myynnillistä asiakaspalvelua monikanavaisesti, jossa hoidamme monipuolisesti tuotteisiin ja palveluihin liittyviä asiakaskohtaamisia. Tiimissä asiakkaiden asiat ja ongelmat pyritään myynnillisellä otteella sekä ratkaisemaan asiat laadukkaasti kerralla kuntoon periaatetta noudattaen.
Service Managerin roolissa tulet olemaan keskeisessä asemassa varmistamassa asiakkuuden sujuvuuden ja työntekijäkokemuksemme erinomaisuuden. Tavoitteisiin pääsyn takana ovat tyytyväiset ja hyvin johdetut työntekijät, esihenkilötiimin tavoitteellinen johtaminen sekä proaktiivinen asiakasyhteistyön hoitaminen. Onnistumisten ja tavoitteisiin pääsyn takana ovat tyytyväiset ja hyvin johdetut työntekijät sekä proaktiivinen asiakasyhteistyön hoitaminen.
Haluammekin joukkoomme positiivisen ja jämäkän liiderin, jolla on kokemusta operaattorialasta, palvelukeskusympäristöstä ja esihenkilöiden johtamisesta. Uskot yhdessä tekemisen voimaan ja haluat olla rakentamassa työyhteisöä ja sen kulttuuria, jossa saavutetaan sekä Baronan että asiakasyrityksen tavoitteet ja löydetään ratkaisuja monimutkaisiinkin haasteisiin. Vahvuutesi on tavoitteellinen työskentely erilaisten ihmisten ja ryhmien kanssa. Kykenet analysoimaan ja tulkitsemaan tietoa monista eri lähteistä sekä johtamaan datalla asiakkuutta oikeaan suuntaan.
Tehtävänkuvaus:
-Asiakkuuden palvelutuotannon johtaminen asiakkuussopimuksen mukaisesti
-Kokonaisvastuu asiakkuuden operatiivisten KPI-mittareiden osalta sekä kustannuspaikan taloudellinen tulosvastuu
-Yhteistyö asiakkaan ja muiden sidosryhmien kanssa
-Hyvän henkilöstöjohtamisen ja työntekijäkokemuksen toteutumisen varmistaminen asiakkuudessa
-Lähiesihenkilötyö tiimiesihenkilöille sekä HR-vastuut
-Uusien toimintamallien suunnittelu ja rakentaminen yhteistyössä sidosryhmien ja työntekijöiden kanssa
Odotamme sinulta:
-Vahvaa kokemusta esihenkilötehtävistä, myynnin johtamisesta ja asiakasyhteistyöstä, erityisesti Contact Center- ja operaattorialalla
-Erinomaisia vuorovaikutus- ja organisointitaitoja sekä kykyä hallita useita projekteja samanaikaisesti
-Joustavaa, ratkaisukeskeistä ja itsenäistä työotetta sekä vastuullisuutta
-Kykyä kehittää ja implementoida uusia toimintamalleja työntekijöiden ja asiakkuuksien parhaaksi
-Valmentavaa suorituksen johtamista, tavoitteiden seurantaa ja palautteenantoa
-Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa monikanavaisessa ympäristössä
Tarjoamme sinulle roolin, joka tuo mukanaan haasteita sekä mahdollisuudet henkilökohtaiseen ja ammatilliseen kasvuun. Tarjoamme mahdollisuuden olla mukana kehittyvässä työyhteisössä ja osana Espanjan johtoryhmää pääset vaikuttamaan toiminnan kehittämiseen, jakamaan osaamistasi ja kehittymään monella liiketoiminnan ja johtamisen osa-alueella. Tarjoamme sinulle viihtyisän työympäristön sekä aikaansaavat ja mukavat työkaverit.
Työsuhde on kokoaikainen ja vakituinen. Palkkaus muodostuu kiinteästä palkasta sekä eri lisistä. Lisäksi sinulla on mahdollista ansaita suoritukseen perustuvia bonuksia. Muistathan liittää palkkatoiveesi hakemuksen yhteyteen.
Kiinnostuitko?
Jos edellä kuvattu on sitä, mitä työltäsi ja työyhteisöltäsi odotat, toimi pikaisesti ja lähetä hakemuksesi jo tänään. Hakemuksia käsitellään jo hakuaikana. Työ alkaa sopimuksen mukaan. Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Operations Joel Lepistö (joel.lepisto@barona.fi).
Huom. Jätäthän hakemuksen hakulomakkeen kautta, sillä emme voi tietoturvasyistä huomioida sähköpostitse jätettyjä hakemuksia.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat