Kuvaus
Haemme nyt Espanjan palvelukeskukseen Service Manageria johtamaan DNA asiakkuutta.
Tuotamme Fuengirolan palvelukeskuksesta DNA:n kuluttaja-asiakaspalvelua monikanavaisesti, jossa hoidamme monipuolisesti DNA tuotteisiin ja palveluihin liittyviä asiakaskohtaamisia. Tiimissä asiakkaiden asiat ja ongelmat pyritään ratkaisemaan nopealla ja mutkattomalla tavalla kerralla kuntoon periaatetta noudattaen. Asiakaspalvelun aukioloaikojen ulkopuolella palvelemme asiakkaita myös rajoitetusti häiriö- ja vikatilanteissa 24/7.
Service Managerin roolissa tulet olemaan keskeisessä asemassa varmistamassa asiakkuuden sujuvuuden ja työntekijäkokemuksemme erinomaisuuden. Tavoitteisiin pääsyn takana ovat tyytyväiset ja hyvin johdetut työntekijät, esihenkilötiimin tavoitteellinen johtaminen sekä proaktiivinen asiakasyhteistyön hoitaminen. Haluammekin joukkoomme positiivisen ja jämäkän liiderin, jolla on kokemusta operaattorialasta, palvelukeskusympäristöstä ja esihenkilöiden johtamisesta. Uskot yhdessä tekemisen voimaan ja haluat olla rakentamassa työyhteisöä ja sen kulttuuria, jossa saavutetaan sekä Baronan että asiakasyrityksen tavoitteet ja löydetään ratkaisuja monimutkaisiinkin haasteisiin.
Vahvuutesi on tavoitteellinen työskentely erilaisten ihmisten ja ryhmien kanssa. Kykenet analysoimaan ja tulkitsemaan tietoa monista eri lähteistä sekä johtamaan datalla asiakkuutta oikeaan suuntaan.
Tehtävänkuvaus:
-Asiakkuuden palvelutuotannon johtaminen asiakkuussopimuksen mukaisesti
-Kokonaisvastuu asiakkuuden operatiivisten KPI-mittareiden osalta sekä kustannuspaikan taloudellinen tulosvastuu
-Yhteistyö asiakkaan ja muiden sidosryhmien kanssa
-Hyvän henkilöstöjohtamisen ja työntekijäkokemuksen toteutumisen varmistaminen asiakkuudessa
-Lähiesihenkilötyö tiimiesihenkilöille sekä HR-vastuut
-Uusien toimintamallien suunnittelu ja rakentaminen yhteistyössä sidosryhmien ja työntekijöiden kanssa
Odotamme sinulta:
-Kokemusta esihenkilötehtävistä
-Kokemusta Contact Center ympäristössä työskentelystä
-Kokemusta myynnin johtamisesta
-Kokemusta operaattorialasta
-Kokemusta asiakasyhteistyöstä
-Erinomaisia vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
-Kykyä toimia joustavasti ja ratkaisukeskeisesti muuttuvissa tilanteissa
-Hyviä organisointitaitoja ja kykyä hallita useita projekteja samanaikaisesti
-Itsenäistä työotetta ja vastuullisuutta
-Kykyä kehittää ja implementoida uusia toimintamalleja sekä työntekijöiden että asiakkuuksien parhaaksi
-Suorituksen johtaminen valmentavalla otteella, tavoitteiden saavuttamisen säännöllinen seuranta ja säännöllinen palautteenanto
-Kommunikoit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi monikanavaisessa ympäristössä
Tarjoamme sinulle roolin, joka tuo mukanaan haasteita sekä mahdollisuudet henkilökohtaiseen ja ammatilliseen kasvuun. Tarjoamme mahdollisuuden olla mukana kehittyvässä työyhteisössä ja osana Espanjan johtoryhmää pääset vaikuttamaan toiminnan kehittämiseen, jakamaan osaamistasi ja kehittymään monella liiketoiminnan ja johtamisen osa-alueella. Tarjoamme sinulle viihtyisän työympäristön sekä aikaansaavat ja mukavat työkaverit.
Työsuhde on kokoaikainen ja vakituinen. Palkkaus muodostuu kiinteästä palkasta sekä eri lisistä. Lisäksi sinulla on mahdollista ansaita suoritukseen perustuvia bonuksia. Muistathan liittää palkkatoiveesi hakemuksen yhteyteen.
Kiinnostuitko?
Jos edellä kuvattu on sitä, mitä työltäsi ja työyhteisöltäsi odotat, toimi pikaisesti ja lähetä hakemuksesi jo tänään. Hakemuksia käsitellään jo hakuaikana. Työ alkaa sopimuksen mukaan. Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Operations Joel Lepistö (joel.lepisto@barona.fi).
Huom. Jätäthän hakemuksen hakulomakkeen kautta, sillä emme voi tietoturvasyistä huomioida sähköpostitse jätettyjä hakemuksia.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat