Kuvaus
Innostutko ongelmien ratkaisemisesta ja asiakkaiden auttamisesta? Haluaisitko työskennellä kansainvälisessä ympäristössä, jossa pääset laajentamaan osaamistasi ja rakentamaan ammatillista polkuasi? Jos vastasit kyllä, saatat olla juuri etsimämme henkilö!
Haemme nyt PayEx Suomi Oy:lle asiakaspalvelun moniosaajaa vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen. PayEx Suomi on osa pohjoismaista PayEx-konsernia, joka tarjoaa asiakaslähtöisiä maksamisen ja rahoituksen ratkaisuja yrityksille ja kuluttajille. Liity ammattitaitoiseen tiimiin, jossa positiivinen ja kannustava työilmapiiri tukee menestystäsi!
Tuleva roolisi
Päätehtävänäsi on tarjota asiakaspalvelua sekä asiakkaille että loppuasiakkaille puhelimitse ja sähköpostitse. Asiakaskysymykset voivat koskea esimerkiksi eräpäivän lykkäämistä, käyttöjärjestelmän käyttämistä tai rahoitukseen liittyviä muutoksia. Tehtäviisi kuuluu ohjata ja auttaa asiakkaita valitun palvelun käyttöönotossa sekä tukea mahdollisissa teknisissä kysymyksissä ja ongelmissa. Tehtävässä työaika sijoittuu arkipäiviin klo 8-16 välille.
Mitä tarjoamme sinulle
Tämä rooli tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden kehittyä laskutuksen, rahoituksen ja perinnän asiantuntijana. Saat arvokasta kokemusta ja tietoa taloushallinnon eri osa-alueista, mikä auttaa sinua kasvamaan ja kehittymään ammatillisesti.
Lisäksi työskentelet kansainvälisessä ympäristössä, jossa pääset sparrailemaan ja tekemään yhteistyötä sisäisten sidosryhmien kanssa. Tämä tarjoaa laajan näkökulman eri liiketoimintakulttuureihin, rikastuttaen työpäivääsi monipuolisilla ja haastavilla tehtävillä.
Lisäksi tarjoamme sinulle:
-Kattavan perehdytyksen sekä jatkuvan tuen läpi työsuhteen
-Kilpailukykyisen kuukausipalkan, joka on 2700-3200 € riippuen hakijan kokemuksesta
-Etätyömahdollisuuden (hybridi)
-Lounasedun sekä liikunta- ja kulttuuriedun
-Ympäristön, jossa pyrimme kehittämään ammattitaitoasi toiveesi huomioiden
Mitä toivomme uudelta tiimin jäseneltä
Toivomme löytävämme henkilön, jolla on jo aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä, mutta tätäkin tärkeämpää on hyvä asenne asiakaspalvelutyöhön. Toivomme, että henkilönä olet asiakaslähtöinen, ongelmanratkaisukykyinen ja haluat kehittää osaamistasi. Asiakaspalvelussa menestyy henkilö, jolla on hyvä paineensietokyky sekä ratkaisukeskeinen työote. Tehtävässä tarvitaan myös näppärää järjestelmäosaamista. Aiempi kokemus laskutuksesta, perinnästä tai rahoitusalalta katsotaan eduksi.
Tehtävässä menestyminen edellyttää myös:
-sujuvaa suomen ja englannin osaamista sekä suullisesti että kirjallisesti
-hyviä vuorovaikutustaitoja sekä ongelmanratkaisukykyä
-halua olla luomassa aitoja asiakaskohtaamisia ja olla osa hyvän asiakaskokemuksen tuottamista
Jos pidät palvelun tuottamisesta, osaat nähdä asiakkaan tarpeet, olet ratkaisukeskeinen ja tykkäät tehdä yhteistyötä – niin olet meille oikea!
Jätäthän hakemus pikimmiten, sillä käsittelemme hakemuksia koko rekrytointiprosessin ajan! Toteutamme ensimmäisen haastattelukierroksen videohaastatteluilla, joten tarkkailethan sähköpostiasi hakemuksen jättämisen jälkeen. Rekrytointiin liittyviin kysymyksiin vastaa Baronan henkilöstökonsultti Elias Kalliomäki, elias.kalliomaki@barona.fi.
Tehtävään valitulle suoritetaan luottotietotarkastus sekä rikosrekisterin tarkistus, joiden läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.
HUOM. Jätäthän hakemuksen hakulomakkeen kautta, sillä emme voi tietoturvasyistä huomioida sähköpostitse jätettyjä hakemuksia.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä