Kuvaus

Me keskitymme työssämme olennaiseen, terveyteen. Meillä jokainen on oma arvostettu itsensä, oman alansa huippuosaaja ja tärkeä osa työyhteisöämme. Nyt etsimme motivoituneeseen joukkoomme Senior Marketing and Customer Insight Specialistia Helsinkiin.

Tutustu tehtävään ja hae!

Mitä työ Senior Marketing and Customer Insight Specialistina pitää sisällään?

Terveystalossa Senior Marketing and Customer Insight Specialistina toimit keskeisessä roolissa rakentamassa yhtenäistä ja asiakaslähtöistä kokemusta siitä, millaisena kumppanina työterveysasiakkaamme meidät kohtaavat.

Vastaat asiakaspolkujen kehittämisestä ja yhtenäistämisestä, osallistut monipuolisesti B2B-markkinoinnin, asiakaskokemuksen sekä asiantuntijasisältöjen suunnitteluun ja toteuttamiseen. Samalla pääset kasvattamaan osaamistasi analytiikan ja asiakasdatan hyödyntämisen parissa. Työskentelet osana Yritys- ja julkisterveyden organisaatiotamme ja luot lisäarvoa asiakkaillemme markkinoinnin lisäksi tiiviissä yhteistyössä myynnin, asiakkuuksien, digikehityksen sekä lääketieteen ammattilaistemme kanssa.

Työtehtäväsi rakentuvat vahvasti asiakaspolkuajattelun ympärille kehität ja koordinoit toimenpiteitä, jotka parantavat asiakaskokemusta ja tekevät meistä entistäkin johdonmukaisemman ja arvoa tuottavan kumppanin.

Työtehtäviisi kuuluvat esimerkiksi:
– Asiakaspolkujen suunnittelu ja koordinointi varmistat saumattoman, vaikuttavan ja yhtenäisen asiakaskokemuksen kaikissa keskeisissä kohtaamispisteissä. – B2B-asiakassegmentoinnin kehittäminen sekä implementointi osana liiketoiminnan toimintamalleja ja prosesseja sekä kanavia. – Asiakaskokemuksen mittarien ja raportoinnin kehittäminen. – Asiakasymmärryksen vahvistaminen: toteutat ja analysoit tutkimuksia, ilmiöitä sekä trendejä. – Asiakasymmärryksen pohjalta jalostat asiakkaitamme puhuttelevia sisältöjä eri kanaviin ja formaatteihin.

Työsuhde on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Työtä voi tehdä joustavasti etä- ja lähityötä yhdistellen. Viihtyisät toimistotilamme sijaitsevat Kampissa, aivan Helsingin ytimessä.Miksi meille töihin?

Terveystalo on inhimillinen työntekopaikka, jossa sinä voit keskittyä olennaiseen. Työterveys on erittäin kiinnostava ja jatkuvasti kehittyvä toimiala, jossa pääset aitiopaikalta seuraamaan suomalaisen työelämän trendejä ja tekemään töitä terveemmän elämän puolesta.

Tarjoamme sinulle:
– Mahdollisuuden vaikuttaa asiakaskokemukseen ja -ymmärrykseen pohjautuvien ratkaisujen kehittämiseen terveyden ja hyvinvoinnin toimialalla. – Laadukkaan perehdytyksen, innostavat tehtävät ja vastuuta omien vahvuuksien mukaan. – Monipuoliset työsuhde-edut, kuten lounas-, liikunta- ja hyvinvointietu, työsuhdepyörä, laaja työterveyshuolto sekä kattavat mielen hyvinvoinnin palvelut. – Työn, joka jättää tilaa myös elämäsi tärkeimmille asioille. Tuemme työn ja vapaa-ajan yhteensovittamista etätyön mahdollistamalla. Emme vain siksi, että se on tutkitusti toimivaa, vaan ennen kaikkea siksi, että se on inhimillistä.

Mitä toivomme sinulta?

Etsimme sinua, jolla on aikaisempaa kokemusta tuloksellisesta asiakaskokemuksen kehittämisestä ja kykyä toteuttaa myös asiakasymmärrykseen pohjautuvaa, vaikuttavaa sisällöntuotantoa.

Edellytykset työssä onnistumiselle ovat:
– Soveltuva kaupallinen korkeakoulututkinto (esim. KTM, tradenomi) ja useamman vuoden työkokemus vastaavista tehtävistä. – Näyttöjä asiakaskokemuksen ja asiakaspolkujen vaikuttavasta kehittämisestä monikanavaympäristössä. – Kokemus B2B-segmentoinnista sekä asiakasmittareiden ja raportoinnin kehittämisestä. – Analyyttinen osaaminen osaat toteuttaa tutkimuksia, tulkita dataa ja tunnistaa ilmiöitä eri toimialoilta. – Osaat muuntaa asiakasymmärryksen kiinnostaviksi ja asiakaslähtöisiksi sisällöiksi eri formaateissa ja kanavissa. – Kokemusta projektien vetämisestä ja yhteistyöstä eri sidosryhmien kanssa
Aikaisempi kokemus B2B-puolelta ja digitaalisista asiakaskanavista katsotaan eduksi tässä roolissa.

Kiinnostuitko tehtävästä?

Jätä yhteystietosi hakulomakkeen kautta viimeistään 15.6. Huomioithan, että emme käsittele sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia.Mahdollisiin kysymyksiin tehtävästä vastaa mielellään Marketing Lead Niina Aaltio, niina.aaltio@terveystalo.com.

Tervetuloa Terveystaloon!Taistelussa terveemmän elämän puolesta meistä jokainen on tärkeimmän tekijä.

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä