Kuvaus

Haemme asiakkaallemme reskontranhoitajaa vakituiseen työsuhteeseen!

Asiakasyrityksemme on kasvava rakennusalan yritys, joka panostaa hyvään ilmapiiriin, mutkattomuuteen, henkilökohtaiseen kasvuun ja oppimiseen.

Työtä voi tehdä sopimuksen mukaan etänä tai hybridimallilla. Työ on kokoaikainen ja työtunteja kertyy 37,5 h/vko. Pääsääntöisesti työaika on arkisin klo 8-16 välillä, mutta työaikojen suhteen on sovittavissa joustoa. Tehtävässä on kuukausipalkka, joka määräytyy hakijan osaamisen ja kokemuksen mukaan. Työ aloitetaan kevään 2025 aikana heti sopivan henkilön löydyttyä.

Työtehtävät koostuvat reskontranhoidon ja taloushallinnon työtehtävistä, kuten
– reskontran hoito
– osto- ja myyntilaskujen sekä tuntilistojen käsittely
– yhteydenpito taloushallinnon sidosryhmien kanssa
– muut avustavat taloushallinnon ja toimistotyön työtehtävät

Tehtävä tarjoaa sinulle:
– vakituisen työn ja reilun kuukausipalkan
– säännöllisen ja tarpeen mukaan joustavan arkityön
– etä/hybridityön
– rennon, innostavan ja oppimishaluisen työilmapiirin, jossa pääset kasvamaan ja kouluttautumaan yrityksen tuella
– tiimin tuen ja avun

Odotamme, että sinulla olisi vahva kiinnostus taloushallinto- ja toimistotyötä kohtaan, oppimiskykyä, halua tarttua uusiinkin työtehtäviin sekä hymyä huulilla. Tähän tehtävään et välttämättä tarvitse alan työkokemusta, joten työ sopii hienosti myös uraansa aloittavalle taloushallinnon ja reskontran tulevalle ammattilaiselle.

Hae tehtävään heti, sillä pyrimme täyttämään työtehtävän pikimmiten!
Hakeminen meille on nopeaa: täytä hakemus osoitteessa https://www.click-hp.fi/hakemus/21581. Kerro hakemuksessasi osaamisestasi ja aikaisemmasta työkokemuksestasi. Kaikissa tehtävään liittyvissä asioissa soita rohkeasti, niin jutellaan lisää! Kaikki lisätiedot puhelimitse arkisin klo 15.00-16.00 rekrytointikonsultti Henna Tervolta, puh. 050 411 2704.
37,5 h/vko

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat