Kuvaus
Haemme vahvistusta Bralevan reskontran tiimiin. Reskontranhoitajana pääset mm. käsittelemään osto- ja myyntilaskuja, ja tekemään niihin liittyvää selvitystyötä. Työhösi sisältyy myös paljon yhteistyötä isännöitsijöidemme kanssa. Tukenasi on koko taloushallinnon tiimimme, jossa ketään ei jätetä pulaan.
Etsimällämme uudella työkaverilla on
– kokemusta reskontrasta, sekä myynnistä että ostosta
– maksuliikenteen osaamista
– työtä pelkäämätön asenne, hommia nimittäin riittää
– oma-aloitteinen ote työhön
– erinomaiset yhteistyötaidot ja kyky selvittää kaikki epäselvyydet, isot ja pienet
– avointa mieltä ja uusia ideoita
– sujuva suomen kielen taito
– ilahdumme, jos olet käyttänyt Tampuuri, Allteq- ja Fivaldi-ohjelmistoja
Me tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtävänkuvan lisäksi mukavat työkaverit, modernit työvälineet, kattavat henkilöstöetumme (mm. lounasetu, virike- ja hierontaetu ja vapaa-ajan tapaturmavakuutus), viihtyisän työympäristön sekä liukuvan työajan ja etätyön tuoman joustavuuden. Tehtävä on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Toimistomme sijaitsee Lauttasaaressa. Toivomme, että saamme sinut porukkaamme mahdollisimman pian.
Jos kiinnostuit, niin lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveen kera hakulomakkeen kautta (ei sähköpostihakemuksia). Hakemuksia odotamme viimeistään 31.1.2025, mutta paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa talousjohtaja Minna Olin, minna.olin@braleva.fi.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä