Kuvaus
Reskontranhoitajan tehtäviin meillä kuuluvat mm. verkkolaskujen käsittely, varaosalaskutus, puhelinvaihteen hoito, asiakaspalvelu, tulli-ilmoitukset sekä toimistotarviketilaukset.
Tehtävään kuuluu myös osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan erilaisia pienimuotoisia taloushallintoon liittyviä projekteja.
Koulutukseltasi voit olla esimerkiksi tradenomi tai muun vastaavan kaupallisen koulutuksen omaava. Erilaisten taloushallinnon järjestelmien tuntemus ja kirjanpidon osaamisen luemme eduksi.
Meillä reskontranhoitajan päätyökaluna on Digian Envision. Osaat varmasti myös käyttää MS Office-ohjelmistoja kuten Word ja Excel. Asiakaspalvelupisteessä toimiminen edellyttää työaikaa klo 8 – 16. Odotamme sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa. Saksan ja ruotsin kielen osaaminen on etu.
Olemme toimineet alalla jo 50 vuotta. Toimintatapaamme kuvaa hyvin tasavertaisuus, ja haluamme olla yhdessä tiiminä enemmän. Meillä vallitsee tekemisen meininki ja yhteisten tavoitteiden eteen työskentelevässä tiimissä yhteishenki on erinomainen. Toimimme eettisten ohjeistustemme mukaisesti ja vastuullisesti.
Kilpailukykyisen palkan lisäksi tarjoamme kattavan työterveyshuollon, joustavan työajan, tuetut vapaa-ajan harrasteet, tehtaan yhteisen tuottavuuspalkkion sekä muita dinolaisten omia etuja. Raportoit tehtävässä talous- ja kehityspäällikölle.
Hakemuksesi voit lähettää palkkatoivomuksen ja CV:n kera henkilöstöpäälliköllemme Reija Högerman osoitteeseen careers@dinolift.com 7.1.2025 mennessä.
Klo 8 – 16
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä