Kuvaus

HR-alan asiantuntija, tervetuloa innostuneeseen ja ammattitaitoiseen joukkoomme! Haemme palvelussuhdeasiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen 1.3.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Henkilöstöhallinto Pirkkalan kunnassa

Henkilöstöhallinto hoitaa keskitetysti kunnan monipuoliset asiantuntija- ja asiakaspalvelutehtävät. Tehtäviimme kuuluvat muun muassa työsuhdeasiat, henkilöstön osaamisen kehittäminen, henkilöstön työhyvinvoinnista huolehtiminen ja työturvallisuuden tehtäväkokonaisuus.

Olemme esihenkilöille tärkeä tuki. Toimintamme on varmistaa, että työn ja ihmisten johtaminen sujuu ja kunnan tavoitteet toteutuvat.

Ryhmäämme kuuluu viisi HR-sihteeriä, palkka-asiantuntija, tiiminvetäjä, suunnittelija sekä henkilöstösuunnittelija ja henkilöstöjohtaja. Toimimme tiiviisti yhdessä vastuullisella asenteella. Palkanlaskennan palvelut ostamme Sarastialta.

Uudet viihtyisät ja valoisat työtilamme sijaitsevat Pirkkalan keskustassa Suupalla.

Tehtävänkuvaus

Vahvistamme henkilöstöpalveluiden asiantuntijatyötä palvelussuhdeasiantuntijalla, tehtävä on kunnassamme uusi.

Palvelussuhdeasiantuntijana vastaat kuntapuolen uuden tasopalkkausjärjestelmän valmistelusta ja käyttöönotosta yhdessä henkilöstöjohtajan, toimialojen ja työntekijäjärjestöjen kanssa. Kehität ja toimeenpanet palkkausjärjestelmiin ja palvelussuhdeasioihin liittyviä tehtäviä sekä valmistelet viranhaltijapäätöksiä. Tulkitset ja sovellat virka- ja työehtosopimuksia sekä työlainsäädäntöä. Tuet esihenkilöitä haastavissa henkilöstötilanteissa. Lisäksi työnkuvaan kuuluu Sarastian tarjoamien palkanlaskentapalveluiden yhteistyö ja kehittäminen yhdessä HR-palveluiden kanssa. Tehtävänkuva tarkentuu ensimmäisen vuoden aikana henkilön osaamisen ja kokemuksen mukaan.

Tarjoamme sinulle haastavan, itsenäisen ja mielenkiintoisen työtehtävän osaavassa työyhteisössä sekä mahdollisuuden kehittää ammatillista osaamistasi ja vaikuttaa henkilöstöpalveluiden toimivuuteen.

Liukuva työaika ja joustavat etätyökäytännöt mahdollistavat työ- ja vapaa-ajan yhteensovittamisen.

Osaaminen

Työtehtävässä onnistuminen edellyttää erityisesti työkokemusta kunta-alan henkilöstöhallinnosta, palkkausjärjestelmän tuntemista ja kehittämisosaamista.

Edellytämme Kunnallisten virka- ja työehtosopimusten (KVTES, OVTES, TS, TTS) sekä yleisesti työsopimus- ja työlainsäädännön osaamista.

Asiantuntijatehtävässä onnistuminen vaatii erinomaisia yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja, itsenäistä ja tavoitteellista työskentelyotetta ja kykyä hallita isoja kokonaisuuksia.

Tehtävä edellyttää myös hyviä ICT-taitoja sekä MS Office -ohjelmien hallintaa.

Käytössämme ovat järjestelmät CGI HR po (Populus), Tweb, Valmu, joiden käyttökokemus on eduksi.

Kelpoisuusvaatimuksena tehtävään on soveltuva korkeakoulututkinto.

Palvelussuhde

Työsuhteen täyttämisessä noudatetaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa. Tehtävässä on toimistotyöaika 36 tuntia 15 minuuttia viikossa, sekä mahdollisuus osittaiseen etätyöhön. Tehtäväkohtainen palkka on 3 494,46 €/kk sekä lisäksi maksetaan KVTES:n mukaista työkokemuslisää soveltuvan työkokemuksen perusteella. Kunnalla on käytössä tehtävän vaativuuden arviointiin perustuva palkkausjärjestelmä ja kyseinen tehtävä sijoittuu KVTES:n liitteen 1. asiantuntijahinnoitteluun. Palvelussuhteen muut ehdot määräytyvät kunnallisen yleisen virka- ja työehtosopimuksen mukaisesti (KVTES).

Haku

Kiinnostuitko? Työpaikkaa haetaan ensisijaisesti sähköisesti osoitteessa www.kuntarekry.fi. Hakuaika päättyy 24.1.2025 klo 15:00.

Haastattelut järjestetään helmikuun alkupuolella. Alkuperäiset työ- ja tutkintotodistukset esitetään haastattelun yhteydessä.

Olethan rohkeasti yhteydessä ja laitat hakemusta tulemaan!

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat