Kuvaus
Haemme keskitettyyn asiakas- ja palveluohjaukseen keskiselle alueelle asiakasmaksutiimiin vakituiseen virkaan
PALVELUKOORDINAATTORIA
Palvelukoordinaattorin tehtävänä on tulosidonnaisten palvelu- ja maksupäätösten tekeminen kotihoidon, turvapalvelun sekä kotisairaalan asiakkaille. Tehtävän tarkoituksena on turvata palvelu- ja maksupäätösten tasalaatuisuus sekä yhdenvertaisuus. Työhön kuuluu asiakkaan tulotietojen selvittäminen yhteistyössä asiakasohjauksen ja asiakkaan/asiakkaan edustajan kanssa ja tulotietojen tarkastaminen Kelan ja Verohallinnon kautta. Lisäksi tehtävässä kerätään tarvittavat taustatiedot palvelu- ja maksupäätöksiin sekä tarkastetaan tilastoinnit, joiden pohjalta laskutus muodostuu. Tehtävässä tehdään viranhaltijapäätöksiä säännöllisen kotihoidon ja kotisairaalan, kotihoidon tukipalveluiden maksuista sekä maksunalennuksia ja maksun poistoa. Palvelukoordinaattorit myös seuraavat asiakkaiden toteutuneita tunteja ja tekevät tarvittaessa uudet maksupäätökset. Työhön sisältyy myös laskutuksen valmistelu, muodostus ja hyväksyminen, maksun oikaisu.
Työtä ei suinkaan tarvitse tehdä yksin, vaan työyhteisöösi kuuluvat kaksi taitavaa ja kokenutta palvelukoordinaattoria sekä asiakasohjaajien verkosto. Työssä tehdään myös monipuolista yhteistyötä asiakkaiden ja läheisten, kotihoidon, sosiaalityön, vammaispalveluiden, edunvalvonnan ja muiden viranomaisten kanssa. Osittainen etätyö on mahdollista.
Työhyvinvointiasi tukemaan tarjoamme liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointipalvelut kattavan hyvinvointiedun sekä monipuolisesti erilaisia yritysalennuksia, joita voit hyödyntää henkilöstökortilla.
———
Kelpoisuusehtona tehtävään on soveltuva korkeakoulututkinto tai vastaava aikaisempi opistoasteen tutkinto.
Tehtävässä katsotaan eduksi palvelu- ja asiakasmaksuja säätelevän lainsäädännön, sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädännön sekä tietosuojaa ja tietoturvaa koskevan lainsäädännön tunteminen. Eduksi katsotaan myös palvelualueen palveluverkoston ja myöntämisperusteiden ja palvelusisältöjen tunteminen, monien tietojen yhteensovittaminen sekä kyky tehdä itsenäisiä ratkaisuja ja päätöksiä.
Tehtävään valittavalle katsotaan eduksi ymmärrys kotihoidon prosesseista, tietojärjestelmien hallinnasta (mm. Effica/ Lifecare, Exreport, Lapscare, Kelan ja Verohallinnon järjestelmien osaaminen) sekä riittävä muu tietotekninen osaaminen. Lisäksi erittäin hyvät asiakaspalvelu-, yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot katsotaan eduksi.
Palvelussuhteen ehdot määräytyvät sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstön työ- ja virkaehtosopimuksen (SOTE-sopimus) mukaan. Virassa noudatetaan koeaikaa ja virkaan valittavan tulee esittää terveydentilaa koskeva selvitys.
Haastattelut järjestämme viikoilla 50-51.
Lämpimästi tervetuloa työkaveriksi!
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä