Kuvaus
Palveluesimiehellä on henkilöstövastuu noin 60 sihteeristä, joista puolet työskentelee sosiaalihuollon toimialoilla palvelusihteereinä ja toinen puoli toimii hallinnollisina sihteereinä eri johtajille hyvinvointialueella.
Palveluesimiehen tehtävässä on siis vastuu henkilöstöstä, jonka työtehtävät vaihtelevat huomattavasti. Heitä voidakseen johtaa, on tärkeää olla hyvä yhteistyö muiden henkilöstöryhmien kanssa toimialoilla. Palveluesimies jakaa työtehtävät, varmistaa sujuvan työnkulun ja ohjaa sekä tukee henkilökuntaa heidän tarpeidensa mukaan.
Arvostamme hyviä johtamis- ja viestintätaitoja, palveluhenkistä, vastuullista ja joustavaa työskentelytapaa. On etu, jos tunnet ennestään sosiaalialan toimialat. Arvostamme myös hyviä IT-taitoja ja kykyä oppia uusia tietojärjestelmiä. Lisäksi tulee pystyä työskentelemään itsenäisesti ja kyetä jäsentämään omaa työtä toiminnan tarpeiden mukaisesti.
Tarjoamme sinulle vakituisen työpaikan, joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöhön sekä mahdollisuuden kehittää osaamistasi eri tehtäväkokonaisuuksissa ja prosesseissa organisaatiossa, joka on muutoksessa.
Kelpoisuusvaatimus:
Laillistettu sosiaalihuollon tai terveydenhuollon ammattihenkilö, jolla 60 opintopisteen johtamisopinnot sisältävä korkeakoulututkinto TAI soveltuva korkeakoulututkinto, jota on täydennetty 60 opintopisteen johtamisopinnoilla.
Hyvä suullinen ja kirjallinen taito maamme molemmissa kansalliskielissä.
Valitulla tulee olla voimassa tartuntatautilain (1227/2016) 48 § mukainen rokotussuoja. Lisäksi valitun tulee ennen viran vastaanottamista toimittaa vaadittava lääkärinlausunto terveydentilastaan.
Sovelletaan koeaikaa., Serviceförmannen kommer att ha personalansvar för ungefär 60 sekreterare varav hälften arbetar som servicesekreterare inom socialvårdens verksamhetslinjer och andra hälften arbetar som administrativa sekreterare åt olika chefer inom välfärdsområdet.
I tjänsten som serviceförman har man således ansvar för personal med väldigt varierande arbetsuppgifter, för att kunna leda dem behöver man ha gott samarbete med annan personal i verksamhetslinjerna. Serviceförmannen fördelar arbetsuppgifterna, ser till så arbetet löper smidigt och handleder och stöder personalen i enlighet med deras behov.
Vi värdesätter goda ledarskapsförmågor och goda kommunikationsfärdigheter, ett serviceorienterat, ansvarsfullt och flexibelt arbetssätt. Det är till fördel om man från tidigare känner till sociala sektorns verksamhetsområden. Vi värdesätter också goda IT-kunskaper och förmågan att lära sig nya dataprogram. Man behöver därtill kunna arbeta självständigt och ha förmåga att strukturera sitt eget arbete utgående från verksamhetens behov.
Vi erbjuder dig en tillsvidare tjänst, flexibel kontorstid och möjlighet till distansarbete samt möjlighet att utveckla ditt kunnande inom olika uppgiftshelheter och processer i en organisation under förändring.
Behörighetskrav:
Legitimerad yrkesutbildad person inom socialvården eller hälso- och sjukvården med en högskoleexamen innefattande 60 studiepoäng ledarskapsstudier ELLER en lämplig högskoleexamen kompletterad med 60 studiepoäng ledarskapsstudier.
God förmåga att i tal och skrift använda landets två nationalspråk.
Den valda ska enligt § 48 i lagen om smittsamma sjukdomar (1227/2016) ha ett giltigt vaccinationsskydd. Dessutom bör den valda före tillträdandet av tjänsten inlämna godtagbart läkarutlåtande om hälsotillstånd.
Prövotid tillämpas.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat