Kuvaus
Etsimme nyt asiakkaallemme Vastuu Groupille palveluasiantuntijaa monipuoliseen tehtävään! Tämä on loistava tilaisuus sinulle, jos haluat päästä hyödyntämään asiakaspalvelutaitojasi vastuullisessa ympäristössä sekä kehittämään osaamistasi vaativien järjestelmien parissa. Lue lisää alta ja hae tehtävää jo tänään. Etenemme hakuprosessissa heti potentiaalisten kandidaattien löydyttyä.
Tehtävänkuvaus
Palveluasiantuntijana toimit osana Vastuu Groupin asiakaspalvelutiimiä. Kyseisessä roolissa korostuu tehtävän luonteen vuoksi erityisesti tekninen osaaminen, järjestelmien ymmärrys sekä kyky toimia asiakasrajapinnassa. Palveluasiantuntijana tulet asiakkaiden ongelmien ratkomisen lisäksi hallitsemaan tikettejä sekä ohjeistamaan tarpeen mukaan myös Vastuu Groupin ulkoistettua asiakaspalvelua. Edellä mainittujen lisäksi pääset myös ylläpitämään erilaisia ohjeistuksia ja koordinoimaan sekä kouluttamaan asiakaspalvelijoita yhdessä palveluomistajan kanssa. Tehtävään kuuluu myös viestimistä palvelun muutoksista ja vikatilanteista.
Vastuu Groupin asiakaspalvelutiimi odottaa sinua innolla Espoon toimistolla (Sellon Panorama Towerissa) liittymään heidän energiseen ja ammattitaitoiseen porukkaan!
Tarjoamme
– Mielenkiintoisen ja monipuolisen roolin osana kasvavaa yritystä
– Uudet modernit toimistotilat hyvien kulkuyhteyksien varrella sekä osittaisen etätyömahdollisuuden
– Energisen, rennon ja joustavan työympäristön
Työtehtävät
– Asiakasrajapinnassa työskentely ja tiketeillä ohjeistaminen
– Tikettien selvittäminen ulkoisen asiakaspalvelun kanssa haastavissa tilanteissa
– Sisäisten ohjeiden sekä asiakasohjeiden ylläpito
– Ulkoisen asiakaspalvelun koulutukset sekä niiden koordinointi yhdessä palveluomistajan kanssa
– Palveluiden kehitysideoiden ja palautteiden arviointi sekä niiden välittäminen eteenpäin
Etsimme
– Tehtävään soveltuvaa opintotaustaa (esimerkiksi tradenomi tai datanomi)
– Aikaisempaa työkokemusta vastaavista palveluasiantuntijan tai teknisen asiakaspalvelun tehtävistä
– Erinomaisia IT-taitoja ja erityisesti kokemusta tikettijärjestelmien parista
– Sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa
Tehtävässä katsomme eduksi aikaisemman kokemuksen HubSpot Service Desk -järjestelmän parista sekä ruotsin kielen taidon.
Etsimämme henkilö on:
– Sosiaalinen persoona, joka tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
– Odotamme tehtävään valitulta henkilöltä myös innokkuutta oppia uutta sekä proaktiivista asennetta työtehtäviään kohtaan.
-Tehtävän luonteen vuoksi sinulta tulisi löytytä myös erinomaiset vuorovaikutustaidot sekä palveluhenkinen työote.
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.
Vastuu Group Oy
Vastuu Group on vastuullisuuspalveluja tarjoava IT-palveluyritys, jonka palveluilla on jo satojatuhansia käyttäjiä. Vastuu Groupilla laaja joukko eri alan ammattilaisia puhaltaa yhteen hiileen. Vastuu Groupilla taistellaan harmaata taloutta vastaan ja laitetaan data virtaamaan. Vastuu Group on ihmisläheisen datatalouden kansainvälisesti palkittu edelläkävijä. Unelmanamme on edistää vastuullisuutta suomalaisessa ja kansainvälisessä yrityskentässä entistä laajemmin laajentamalla asiakaskuntaamme uusille toimialoille ja tuomalla jatkuvasti uusia ja uudistuvia palveluja asiakkaittemme käyttöön.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä