Kuvaus

UM Yhtiöt Oy on vuonna 1995 perustettu tytär- ja osakkuusyhtiöidensä aktiiviseen omistamiseen, taloushallinnointiin, rahoittamiseen ja sijoitustoimintaan keskittyvä yritys. Liki 30 toimintavuotensa aikana yritys on ollut kehittämässä useita eri alan yrityksiä sekä erilaisia kiinteistöhankkeita. UM Kiinteistöt Oy on kotimainen vuonna 2015 UM Yhtiöistä eriytetty kiinteistökehitysyhtiö, joka on erikoistunut erilaisiin kiinteistö- ja kaavakehitys sekä rakennuttamishankkeisiin.

Työnhakijalle yhtiö tarjoaa mahdollisuuden työskennellä monipuolisessa ja kehittyvässä organisaatiossa, joka on mukana useilla eri toimialoilla. Yhtiön laaja-alainen osaaminen ja pitkä kokemus tarjoavat työntekijöille mahdollisuuden kehittää omaa ammattitaitoaan monipuolisesti. Lisäksi yhtiön vahva taloudellinen asema luo vakaan työympäristön. Lue lisää: www.umyhtiot.fi

Etsimme nyt konsernitilinpäätöstaitoista PÄÄKIRJANPITÄJÄÄ / FINANCIAL CONTROLLERIA Tampereelle vakituiseen työsuhteeseen.

Tehtävässä vastaat UM Yhtiöt -konserniin kuuluvien yhtiöiden ja UM Kiinteistöt -konserniin kuuluvien yhtiöiden ulkoisesta laskennasta sekä konsernitilinpäätösten laatimisesta. Teet tiivistä yhteistyötä UM Yhtiöiden talouden tiimin kanssa, jossa hoidetaan avustavia kirjanpidon tehtäviä ja muutaman erillisyhtiön kirjanpito on ulkoistettuna tilitoimistoon. Et ole yksin tehtävien kanssa, mutta päävastuu kokonaisuuden hallinnasta on sinulla. Toimit ulkoisen laskennan tukena konserniyhtiöiden johdolle ja taloushenkilöstölle sekä osallistut kuukausittaiseen raportointiin johdolle ja hallitukselle.

Päätehtäväsi ovat:
– Konserniyhtiöiden kirjanpidon, kuukausi- ja kvartaalikatkojen sekä tilinpäätösten laatiminen
– Kuukausittaiset konserniyhdistelyt ja vuosittaiset konsernitilinpäätökset
– Konserniyhtiöiden käyttöomaisuuskirjanpitojen hallinta
– Konserniyhtiöiden veroilmoitusten laadinta ja muut verotukseen sekä viranomaisraportointiin liittyvät tehtävät
– Konserniyhtiöiden kirjanpitoa ja konserniyhdistelyä koskevien toimintojen ja järjestelmien kehittäminen

Menestyt tehtävässä, jos sinulla on:
– Tehtävään soveltuva taloushallinnon koulutus (esim. tradenomi tai KTM)
– Useamman vuoden työkokemus konsernilaskennan ja taloushallinnon tehtävistä. Kokemus konevuokrauksesta ja -kaupasta, projektiliiketoiminnasta ja/tai kiinteistöyhtiöiden kirjanpidosta katsotaan eduksesi.
– Kokemusta yritysverotuksesta. Yritysjärjestelyitä koskeva vero-osaaminen katsotaan eduksesi.
– Hyvää osaamista taloushallinnon järjestelmistä sekä hyvät Excel-taidot (käytössä Netbaron ja Netvisor)
– Aktiivinen, toimeen tarttuva ja itseohjautuva työskentelyote
– Kehittämishakuinen työskentelyote ja innostunut asenne uuden oppimiseen
– Positiivinen ja joustava asenne sekä kyky hallita ja priorisoida tehtäviä aikataulupaineissa

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vastuullisen tehtävänkuvan kasvuhakuisessa monialakonsernissa. Yhtiö on toiminut 30 vuotta ja tarjoaa vakavaraisen ja vakaan työympäristön. Konserni panostaa innovatiiviseen ja kehittyvään työympäristöön, joka luo mahdollisuuksia olla mukana merkityksellisissä ja kestävissä hankkeissa. Pääset kehittämään omaa osaamistasi ja aidosti vaikuttamaan talousprosessien ja -toimintojen kehittämiseen. Tukenasi on tiivis ja kehittymishakuinen 6 hengen tiimi. Viihtyisä toimisto sijaitsee Tampereen Eteläpuistossa Klingendahlin kiinteistössä ja osittainen etätyö on mahdollista.

Jos tehtävä kuulostaa sinulle sopivalta, niin laita hakemus tulemaan! Aloitamme haastattelut jo hakuprosessin aikana, joten lähetäthän hakemuksesi ja CV:n palkkatoiveineen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 30.3.25. Lisätietoja tehtävästä antaa Helmihunter Kati Kulin, p. +358 40 7160 379

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat

Tagit: