Kuvaus
Etsitkö uusia haasteita monipuolisten talouden tehtävien parissa osana huippuorganisaation tiimiä?
Etsimme Scania Suomi Oy:n maahantuontiin Vantaalle
OSTORESKONTRAN HOITAJAA
Päätehtäviisi kuuluu ostolaskujen käsittely ja kierrätys sekä laskujen ja tiliöintien tarkastus, jotta kaikki ostotapahtumat kirjataan oikein. Vastuullesi kuuluu myös laskutietojen oikeellisuuden seuranta ja reklamointi tarvittaessa (mm. viitetiedot, maksuajat), laskuihin tarvittava selvitystyö (maksuhuomautukset, epäselvät laskut) , maksuaineistojen luominen sekä toimittajahallinta. Lisäksi olet ostolaskujen käsittelyjärjestelmä Basware P2P:n pääkäyttäjä, jolle kuuluu mm. käyttöoikeushallinta, ohjeistus ja opastus, virhe- ja vikatilanteiden selvitys, ohjelman toimintojen kehittäminen sekä raportointi.
Tarjoamme sinulle:
-Laadukkaat työtilat ja viihtyisän työympäristön uudessa Scania-keskuksessa Vantaan Tuupakassa
-Nykyaikaiset työvälineet
-Kilpailukykyiset henkilöstöedut, sisältäen muun muassa lounasedun, laajan virike-edun, kattavan
työterveyshuollon sekä mahdollisuuden työsuhdepyörän hankintaan
-Haasteellisen ja vastuullisen työn kansainvälisessä työympäristössä
-Kattavan perehdytyksen
-Osaavan ja kokeneen taloustiimin täyden tuen
-Mahdollisuuden jatkuvaan kehitykseen
-Mahdollisuuden hybridimuotoiseen etätyöskentelyyn
Tehtävässä menestyminen edellyttää:
-Kokemusta ostoreskontran hoidosta sekä kirjanpidon perusteiden hyvää hallintaa
-oma-aloitteellista sekä ratkaisukeskeistä toimintatapaa
-kykyä hahmottaa asioita kokonaisuuksien kannalta, yksityiskohtia unohtamatta
-hyviä kommunikointitaitoja
-Järjestelmällistä toimintatapaa ja tarkkuutta
-Paineensietokykyä ja kykyä pysyä aikatauluissa
-MS Office -ohjelmien, varsinkin Excelin vahvaa osaamista
-Automasterin, D365:n ja iScalan käyttökokemus sekä Power Bi:n raporttien aikaisempi käyttö on suuri etu
-Sujuvaa suomen ja englannin kielen hallintaa
Toivomme sinulta itsenäistä työotetta sekä intoa rutiininomaisia työtehtäviä kohtaan. Olet tärkeä osa Purchase-to-Pay-tiimiä.
Sinulla on työhön soveltuva kaupallinen koulutus. Omaat hyvät IT-taidot, muun muassa Excel on sinulle tuttu työkalu. Eduksi katsomme aiemman kokemuksen ostoreskontran hoitamisesta sekä kokemuksen Basware P2P -järjestelmästä. Hallitset englannin kielen suullisesti sekä kirjallisesti.
Kiinnostuitko?
Lisätietoja tehtävästä antaa hankintapäällikkö Katja Laurikkala, p. 010 555 5318. Soittoajat ti 11.3.2025 klo 15-16 ja ma 17.3.2025 klo 10-11. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan puitteissa, joten lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 20.3.2025 mennessä oheisen hakulinkin kautta.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat