Kuvaus
Etsimme osa-aikaista toimistotyöntekijää siivousalan yritykseen Forssaan
Etsimme asiakasyrityksellemme osa-aikaista toimistotyöntekijää, joka hallitsee Netvisorin käytön ja pystyy hoitamaan päivittäisiä toimistohallinnon tehtäviä. Asiakasyrityksemme on siivousalan yritys, joka työllistää 10–20 henkilöä ja tarvitsee apua erityisesti työaikajärjestelmän hallinnassa, palkanmaksussa ja muissa toimistotehtävissä.
Tehtävät:
* Työaikajärjestelmän hallinta ja seuranta
* Palkanmaksu ja siihen liittyvät tehtävät
* Yleiset toimiston hallinto ja tukitehtävät
* Muut avustavat hallinnolliset tehtävät tarpeen mukaan
Odotamme sinulta:
* Aikaisempaa kokemusta Netvisorin käytöstä
* Hyviä organisointitaitoja ja tarkkuutta
* Kykyä työskennellä itsenäisesti ja vastuullisesti
* Hyvää suomen kielen taitoa
* Kokemus toimistohallinnon tehtävistä on eduksi
Tarjoamme:
* Osa-aikatyön (1–2 päivää viikossa)
* Mahdollisuuden työskennellä joustavasti
* Viihtyisän työympäristön pienen ja dynaamisen tiimin jäsenenä
* Kilpailukykyisen palkan kiinteistöpalvelualan työehtosopimuksen mukaisesti
* Toistaiseksi voimassa olevan työsopimuksen
Miten haet?
Älä jää miettimään – jätä hakemuksesi mahdollisimman pian! Lähetä ansioluettelosi ja hakemuksesi sähköpostitse osoitteeseen: janina.sanabria@pmhenkilostopalvelut.fi tai täytä hakemus "Hae paikkaa" -painikkeen kautta.
Kysyttävää?
Soita ja kysy lisätietoja numerosta: 040 5439 056.
PM Henkilöstöpalvelut
PM Henkilöstöpalvelut on henkilöstöpalveluiden ammattilainen, joka palvelee asiakkaitaan
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat