Kuvaus
Asiakaspalveluhenkinen myyntiassistentti
Tukimet Oy on Raumalla toimiva monipuolisia Tyke® -apuvälineitä valmistava tuotantolaitos. Kehittämme, tuotamme ja markkinoimme innovatiivisia välineitä liikuntarajoitteisille, vanhuksille ja erityistä tukea tarvitseville henkilöille. Asiakkainamme on hyvinvointialueet ja niiden apuvälineyksiköt, kuntien liikuntatoimia, yksityisiä kuluttajia kuin myös tuotteidemme jälleenmyyjiä Suomessa ja ulkomailla.
Haemme asiakaspalveluhenkistä myyntiassistenttia liittymään osaksi työyhteisöämme. Yrityksemme slogan on “Edetään yhdessä” ja tätä mottoa noudatammekin niin sisäisesti kuin asiakkaidemme kanssa toimiessa. Olet etsimämme henkilö, mikäli sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot ja aitoa halua päästä ratkaisemaan asiakkaiden haasteita ja ylittämään heidän odotuksiansa laadukkaan palvelun avulla. Työssä onnistuaksesi sinulta vaaditaan myös hyvää paineensietokykyä, järjestelmällisyyttä sekä huolellisuutta. Työskentelet sekä suomeksi että englanniksi, joten molempien kielien hyvä hallinta on välttämätöntä. Toivomme positiivisen asiakaspalveluasenteen lisäksi aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä sekä toimistotyöstä. Sinulla on kaupallinen koulutustausta ja hallitset MS-Office ohjelmat.
Työtehtäviin kuuluvat vaihtelevat toimistotyöt niin asiakaspalvelun kuin myynnin, markkinoinnin ja muutamien hallinnollistenkin tehtävien puolella.
Päivittäiseen työnkuvaan kuuluu:
– Asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköpostitse
– Myyntitilauksien ja -laskujen käsittely
Lisäksi työssä on mahdollisuus toteuttaa itseäsi myös markkinoinnin saralla:
– Sosiaalisen median, uutiskirjeiden ja verkkosivujen sisällöntuotanto
– Verkkokaupan ylläpito
– Markkinointimateriaalien luominen ja päivittäminen
– Asiakkaiden kohtaaminen ja myynnin tekeminen messuilla
Lopullinen työnkuva kehittyy ja muotoutuu työsuhteessa osaamisesi ja kykyjesi mukaisesti. Työhön perehdytetään huolellisesti ja tulet saamaan jatkuvan tuen tehtäviä aiemmin hoitaneelta henkilöltä.
Toivomme sinulta:
– Soveltuvaa koulutusta, esimerkiksi kaupallisen alan tutkintoa
– Aikaisempaa kokemusta myynnin tukitehtävistä ja asiakaspalvelusta
– Hyvää tietoteknistä osaamista – Microsoft Office -työkalujen (Excel, Word, Outlook), Adobe-ohjelmistojen ja ERP-järjestelmän tuntemus on eduksesi.
– Sujuvaa suullista sekä kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa, muut kielet katsotaan eduksi
– Huolellisuutta, organisointikykyä, tarkkuutta ja hyvää paineensietokykyä
– Oma-aloitteisuutta, hyviä vuorovaikutustaitoja ja positiivista asennetta
– Olet monipuolisen tekemisen parissa viihtyvä ja pystyt toimimaan kiireenkin keskellä
Meillä on tarjota sinulle:
– monipuolista ja vastuullista työtä uudistuvassa työympäristössämme
– työyhteisön tuki sekä mukavat työkaverit
– työaikapankkijärjestelmä
– kattavat työterveyshuollon palvelut
– ryhmäsairauskuluvakuutus
– kehittymis- ja kehittämismahdollisuudet
– taukokahvit
Meille tärkeää on työntekijöiden hyvinvointi ja osaamisen kehittäminen, “Edetään yhdessä!”.
Tehtävä on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Toimipisteemme sijaitsee Raumalla. Työaika on arkipäivisin kello 8 – 16. Työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä.
Kiinnostuitko?
Päivittäinen toimintamme on nyt varsin hektistä, joten annathan meille puhelinvapaan työajan ja lähetät kysymykset ja tiedustelut vain sähköpostilla.
Hakemus:
Mikäli koet olevasi valmis liittymään joukkoomme, niin lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen sekä ansioluettelosi sähköpostitse: jani.hiljanen@tukimet.fi.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä