Kuvaus

Haemme asiakkaallemme Fin-Terpuu Oy:lle Kajaaniin vakituiseen ja kokoaikaiseen tehtävään myyntireskontranhoitajaa

Fin-Terpuu on kajaanilainen metsäteollisuuden logistiikkapalveluja tarjoava konserni. Päätoimialamme ovat logistiikka, huolto, konsultointi sekä koneiden ja henkilöstön vuokraus. Olemme erikoistuneet puunjalostusteollisuuden, satamien ja terminaalien sisäisiin kuljetuksiin sekä vesitiekuljetuksiin. Päätoimipaikkamme sijaitsee synnyinsijoillamme Kajaanissa.

Meillä on yli 40 vuoden kokemus logistiikka-alasta. Teemme työmme aina tarkasti ja huolella. Käytössämme on alan uusin teknologia ja kalusto. Opimme asiakkailtamme ja työntekijöiltämme koko ajan ja kehitämme toimintaamme sen pohjalta.

Oletko taloushallinnon ammattilainen, jolla on intoa ja rohkeutta tarttua uusiin haasteisiin? Haluatko osaksi tiivistä tiimiä, jossa pääset tekemään yhteistyötä laajasti sekä yhtiön toimihenkilöiden että asiakkaiden kanssa? Etsimme nyt taloushallinnon asiantuntijaa keskittymään myyntireskontraan!

Tehtävänkuvaus

Taloushallinnon asiantuntijana vastaat seuraavista tehtävistä:

* Laskutusaineiston kokoaminen yhtiön ja asiakkaiden järjestelmistä.
* Toimipistekohtaisten myyntien seuranta ja raportointi.
* Talousprosessien hallinta ja kehittäminen yhteistyössä muun organisaation kanssa.

Tehtävä edellyttää perehtymistä yhtiön toimintaan ja prosesseihin, joten varaamme useamman kuukauden kattavan perehdytyksen varmistaaksemme sujuvan aloituksen.

Odotamme sinulta

* Kokemusta taloushallinnon ja myyntireskontran tehtävistä.
* Hyvää paineensietokykyä ja kykyä toimia oma-aloitteisesti sekä itsenäisesti.
* Rohkeutta tarttua tehtäviin ja avoimuutta uusille haasteille.
* Erinomaisia yhteistyötaitoja, sillä tehtävässä ollaan jatkuvasti vuorovaikutuksessa erilaisten ihmisten kanssa.
* Valmiutta työskennellä nopeatempoisessa ympäristössä ja sopeutua aikataulujen muutoksiin.

Eduksi katsotaan

* Kokemus seuraavista ohjelmistoista:
o Koho
o Netvisor
o Office-ohjelmat, erityisesti Excel

Tarjoamme sinulle

* Mahdollisuuden työskennellä monipuolisessa ja vaihtelevassa roolissa taloushallinnon parissa.
* Tiiviin ja rennon työyhteisön, jossa arvostetaan reipasta ja motivoitunutta työotetta.
* Hyvän perehdytyksen ja mahdollisuuden kehittyä taloushallinnon ammattilaisena.
Kyseessä on kokoaikainen (37,5 h/vko) työ, joka tehdään Kuluntalahden toimistolla.
Työn aloitus sopimuksen mukaan, kuitenkin mahdollisimman pian. Haastattelemme hakijoita jo haun aikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löytyessä.
Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen Nordrecin nettisivujen kautta viimeistään 24.1.2025 mennessä.
Lisätietoja antaa:
Minna Leinonen 040 6636 123
minna.leinonen@nordrec.fi

Nordrec on vuonna 2022 perustettu henkilöstöpalvelualan yritys, jolla on vankka kokemus rekrytoinneista, henkilöstövuokrauksesta ja yrittäjyydestä. Meille on tärkeää toimia läpinäkyvästi, luotettavasti ja joustavasti, ja tavoitteenamme on kasvaa ja menestyä yhdessä asiakkaidemme ja työntekijöidemme kanssa. Palvelemme asiakkaita ja työnhakijoita ympäri Suomen, ja projekteja löytyy myös EU-maissa ja Norjassa

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat

Tagit: