Kuvaus

Etsitkö työpaikkaa, jossa jokainen päivä on täynnä monipuolisia asiakaskohtaamisia, vaihtelevia tilanteita ja mahdollisuuksia kehittää itseäsi kuljetuslogistiikan maailmassa?

Haemme yhteistyökumppanillemme ja arvostetulle logistiikka-alan toimijalle aktiivista ja tuloksellista ajojärjestelijää. Yritys on toiminut alalla jo yli 50 vuotta ja he tarjoavat asiakaslähtöisiä kuljetusratkaisuja eri toimialoille. Heidät tunnetaan erityisesti kyvystään vastata asiakkaidensa tarpeisiin ja viime vuosina yrityksessä on otettu entistä kehityshenkisempi ja uudistavampi ote toimintaan, panostaen uusien ratkaisujen ja toimintamallien kehittämiseen.

Tässä roolissa pääset työskentelemään monipuolisissa kuljetuslogistiikan tehtävissä ja kehittämään osaamistasi osana tiivistä ja kannustavaa työyhteisöä, jossa jokaisen panosta arvostetaan.

Mielenkiitoiset työpäiväsi koostuvat päivittäisestä kuljetusten suunnittelusta ja koordinoinnista. Ajojärjestelijänä huolehdit laadukkaasta asiakaspalvelusta kuljetuksia koskevissa kysymyksissä sekä uusien kuljetustilausten käsittelyssä. Toimit myös sisäisten sidosryhmien tukena varmistaen kuljetustilausten sujuvaa toteutumista operatiivisessa toiminnassa. Päivittäisiin tehtäviisi kuuluvat myös erilaisten poikkeamien selvitykset ja erilaisten logistiikkajärjestelmien käyttäminen. Kokonaisuuksien hallinta ja kuljetusresurssien tehokas hyödyntäminen ovat keskeisiä tekijöitä tehtävässäsi onnistumisen kannalta.

Tehtävässä menestyäksesi tarvitset aikaisempaa kokemusta kuljetuslogistiikan tai ajojärjestelyä vastaavista tehtävistä (vähintään 2–3 vuotta), erinomaisia vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaitoja sekä myyntillistä oma-aloitteisuutta. Hyvät IT-taidot sekä englannin kielen taito ovat välttämättömiä monikulttuurisessa työyhteisössä. Työturvakortti ja trukkiajotaito katsotaan eduksi. Tehtävä tarjoaa hyvät kasvumahdollisuudet roolissa yrityksessä.

Tarjoamme sinulle rennon ja matalahierarkisen työyhteisön, jossa jokaisen työpanoksella erityinen merkitys. Henkilökohtainen perehdytyssuunnitelma tukee sinua työsuhteen alkuvaiheessa ja takaa sujuvan työn aloituksen. Työsuhde solmitaan aluksi vuokratyösuhteeksi, ja osaamisen sekä tavoitteiden täyttyessä sinulla on mahdollisuus siirtyä vakituiseksi työntekijäksi asiakkaan yritykseen.

Työaikasi on 37,5 tuntia viikossa, ja työvuorot sijoittuvat pääosin klo 7–16 välille sisältäen myös iltapäivystysvuoroja klo 18 saakka. Työpaikka sijaitsee Helsingissä. Työ alkaa sopimuksen mukaan viimeistään maaliskuun alussa.

Haethan tehtävään mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 29.1.2025. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, ja haastattelut voivat alkaa ennen hakuajan päättymistä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Rekrytointiasiantuntijamme Jelena (jelena@personapalvelut.fi tai 041 311 3106) arkipäivisin klo 9–15.

Persona Henkilöstöratkaisut Oy

Sähköposti: rekrytointi@personapalvelut.fi Sijainti: Helsinki

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat