Kuvaus
Nyt sinulla on elämäsi mahdollisuus päästä mukaan huipputiimiin palvelemaan lukitus- ja turvatekniikan asiakkaita, sillä LukkoLuket etsii Hämeenlinnan ABLOY- ja iLOQ- valtuutettuun toimipisteeseen myymälä- ja avainhallintatyöntekijää.
Myymälä- ja avainhallintatyöntekijänä vastaat myymälämme asiakaspalvelusta ja tuotetarjonnasta sekä palvelet reippaalla asenteella asiakkaitamme yhdessä kollegoidesi kanssa. Tehtäviisi kuuluvat mm. asiakaspalvelun ja avainhallinnan lisäksi pienet lukkokorjaukset, avain- ja sarjoitustilaukset, sarjoitukset sekä avainten valmistus. Olet tarkka ja tunnollinen ja sinulla on halua ja kykyä kehittää työtehtävääsi ja asiakaspalvelevaa yksikköä.
Olet etsimämme henkilö, mikäli sinulta löytyy
– työkokemusta vähintään kolme vuotta
– palveluhenkistä asennetta sekä aitoa kiinnostusta asiakaspalveluun sekä toimistotyöhön
– oma-aloitteisuutta ja itsenäistä työskentelyotetta sekä kykyä työskennellä tiimissä
– ongelmanratkaisutaitoa
– perus IT-taitoja ja Office -ohjelmien osaamista
– sujuvaa suullista ja kirjallista suomen kielen taitoa, myös englannin kielen taito katsotaan eduksi
– eduksi katsotaan alan työkokemus tai kokemus avainhallinnasta.
Tarjoamme sinulle:
– monipuolisen työnkuvan
– mahdollisuuden kehittää osaamista lukituksen ja avainhallinnan parissa
– modernit toimitilat, toimivat työkalut ja loistavan työyhteisön
– vakituisen työpaikan vakavaraisessa yhtiössä
– kattavan työterveyshuollon sekä liikunta- ja kulttuuriedut ja työsuhdepolkupyöräedun.
Edellytämme hakijalta nuhteetonta taustaa. Valitulle henkilölle tullaan tekemään viranomaisen toimesta alan pakollinen turvaselvitys.
Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen osoitteeseen: riku.karlen@lukkoluket.fi.
Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä!
7,5
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä