Kuvaus

Haluaisitko olla keskiössä herättämässä tunnetun kahvila- ja ravintolaketjun brändiä uuteen kukoistukseen? Etsimme nyt asiakasyrityksellemme luovaa ja itseohjautuvaa markkinoinnin ammattilaista, jolla on kyky viedä erityisesti digimarkkinointi täysin uudelle tasolle. Lue alta lisää ja hae paikkaa heti tänään, sillä etenemme haussa heti sopivan henkilön löydyttyä!

Hae työpaikkaa
Sijainti:
Tampere

Aloitusajankohta:
Elokuun alku

Työsuhteen tyyppi:
Kokoaikainen, osa-aikainen, 2-3 päivää viikossa

Työn tyyppi:
Vuokratoimeksianto

Tehtävänkuvaus
Markkinointikoordinaattorina pääset kirkastamaan asiakkaamme brändiä perinteikkäästä leipomoketjusta nykypäivän kahvila- ja ravintolatoimintaan. Tehtäväsi on rakentaa ja toteuttaa kokonaisvaltainen brändimarkkinoinnin suunnitelma ja luoda punainen lanka markkinoinnin ympärille. Painopisteenä tulee olemaan erityisesti hakukoneoptimointi sekä näkyvyys sosiaalisen median kanavissa, joten toivommekin sinulta aiempaa kokemusta näiltä osa-alueilta. Rooli on osa-aikainen (n. 2-3 pv viikossa), ja työn aloitusajankohta on elokuussa 2025.

Tarjoamme

– Mahdollisuuden päästä päivittämään asiakkaamme brändi nykypäivään
– Luovan ja itsenäisen roolin, jossa pääset hyödyntämään osaamistasi laajasti
– Rennon, aidon ja sitoutuneen työyhteisön kahvilakulttuurin sydämessä
– Mahdollisuuden kehittää itseäsi yhä rautaisemmaksi markkinoinnin ammattilaiseksi

Työtehtävät
– Brändi-ilmeen uudistaminen
– Sisällöntuotanto ja viestintä eri kanavissa
– Kampanjoiden ja tapahtumien ideointi ja toteutus
– Tulosten seuraaminen ja markkinoinnin kehittäminen analytiikan pohjalta

Etsimme
– Kaupallista koulutusta (esim. tradenomi tai KTM)
– Kokemusta brändimarkkinoinnista ja sisällöntuotannosta
– Somekanavien hallintaa (erityisesti Instagram ja TikTok)
– Tuntemusta hakukoneoptimoinnista
Arvostamme lisäksi taustaa tai ymmärrystä ravintola-alalta sekä HR-tehtävistä.

Menestyäksesi roolissa olet:

Idearikas ja innokas kehittämään brändiä
Nautit vapaudesta rakentaa omaa rooliasi ja viedä projekteja itsenäisesti eteenpäin
Omaat hyvän visuaalisen silmän ja kyvyn tehdä brändistä helposti lähestyttävä ja erottuva

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä