Kuvaus
Haluaisitko olla keskiössä herättämässä tunnetun kahvila- ja ravintolaketjun brändiä uuteen kukoistukseen? Etsimme nyt asiakasyrityksellemme luovaa ja itseohjautuvaa markkinoinnin ammattilaista, jolla on kyky viedä erityisesti digimarkkinointi täysin uudelle tasolle. Lue alta lisää ja hae paikkaa heti tänään, sillä etenemme haussa heti sopivan henkilön löydyttyä!
Hae työpaikkaa
Sijainti:
Tampere
Aloitusajankohta:
Elokuun alku
Työsuhteen tyyppi:
Kokoaikainen, osa-aikainen, 2-3 päivää viikossa
Työn tyyppi:
Vuokratoimeksianto
Tehtävänkuvaus
Markkinointikoordinaattorina pääset kirkastamaan asiakkaamme brändiä perinteikkäästä leipomoketjusta nykypäivän kahvila- ja ravintolatoimintaan. Tehtäväsi on rakentaa ja toteuttaa kokonaisvaltainen brändimarkkinoinnin suunnitelma ja luoda punainen lanka markkinoinnin ympärille. Painopisteenä tulee olemaan erityisesti hakukoneoptimointi sekä näkyvyys sosiaalisen median kanavissa, joten toivommekin sinulta aiempaa kokemusta näiltä osa-alueilta. Rooli on osa-aikainen (n. 2-3 pv viikossa), ja työn aloitusajankohta on elokuussa 2025.
Tarjoamme
– Mahdollisuuden päästä päivittämään asiakkaamme brändi nykypäivään
– Luovan ja itsenäisen roolin, jossa pääset hyödyntämään osaamistasi laajasti
– Rennon, aidon ja sitoutuneen työyhteisön kahvilakulttuurin sydämessä
– Mahdollisuuden kehittää itseäsi yhä rautaisemmaksi markkinoinnin ammattilaiseksi
Työtehtävät
– Brändi-ilmeen uudistaminen
– Sisällöntuotanto ja viestintä eri kanavissa
– Kampanjoiden ja tapahtumien ideointi ja toteutus
– Tulosten seuraaminen ja markkinoinnin kehittäminen analytiikan pohjalta
Etsimme
– Kaupallista koulutusta (esim. tradenomi tai KTM)
– Kokemusta brändimarkkinoinnista ja sisällöntuotannosta
– Somekanavien hallintaa (erityisesti Instagram ja TikTok)
– Tuntemusta hakukoneoptimoinnista
Arvostamme lisäksi taustaa tai ymmärrystä ravintola-alalta sekä HR-tehtävistä.
Menestyäksesi roolissa olet:
Idearikas ja innokas kehittämään brändiä
Nautit vapaudesta rakentaa omaa rooliasi ja viedä projekteja itsenäisesti eteenpäin
Omaat hyvän visuaalisen silmän ja kyvyn tehdä brändistä helposti lähestyttävä ja erottuva
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä