Kuvaus
Oletko tiimin tukipilari, joka innostuu markkinoinnista ja sujuvan toimistoarjen luomisesta? Entä viihdytkö työympäristössä, jossa töitä tehdään viimeisen päälle laadukkaasti, hauskaa työarkea unohtamatta?
Jos vastasit “KYLLÄ” ja “KYLLÄ”, niin jatka lukemista – tämä paikka voi olla sinua varten!
Etsimme nyt oma-aloitteista ja idearikasta Marketing & Community Coordinatoria kokoaikaiseen ja vakituiseen positioon täydentämään Augustin support-tiimiä. Tässä uudessa roolissa työnkuvasi on mielenkiintoinen yhdistelmä markkinoinnin, tapahtumien sekä toimiston ja työyhteisön viihtyvyyttä tukevia tehtäviä.
August Associates on vuonna 2001 perustettu yhtiö, joka tarjoaa asiakkailleen johdon konsultointipalveluita. Augustilla työskentelee noin 30 asiantuntijan yhteisö, jonka ydinarvot – luovuus, yrittäjyys ja yhteisöllisyys – näkyvät arjessa ja ovat kaiken toiminnan lähtökohtia. Augustilla arvostetaan huolellista ja korkeatasoista työnjälkeä, ja heidän matalahierarkkisessa ja ihmislähtöisessä työkulttuurissaan jokainen saa olla oma itsensä. Augustin viihtyisät toimitilat sijaitsevat Helsingin ydinkeskustassa.
Marketing & Community Coordinatorina työnkuvasi sisältää markkinoinnin osalta esimerkiksi kampanjoiden ja uutiskirjeiden koordinointia sekä CRM-järjestelmän ja sosiaalisen median kanavien ylläpitoa. Roolissasi varmistat, että markkinointiin liittyvät asiat etenevät suunnitellusti, ja pääset myös mukaan suunnittelutyöhön ja tuomaan ideoitasi markkinoinnin toimenpiteiden kehittämiseksi. Työskentelet läheisesti Augustin Office Managerin kanssa ja noin puolet työajastasi koostuu toimistoon, hallintoon, tapahtumiin ja työyhteisön viihtyvyyteen liittyvistä tehtävistä. Avustat muun muassa sisäisten kokousten, tapahtumien ja matkojen suunnittelussa sekä käytännön toteutuksessa, minkä lisäksi osallistut myös ulkoisten asiakas-, markkinointi- ja rekrytointitapahtumien järjestämiseen. Työskentelet pääsääntöisesti toimistolta käsin, mutta työtilanteen mukaan etätyö on mahdollista noin kerran viikossa.
August tarjoaa sinulle:
– Monipuolisen roolin, jossa tehtävänkuvaa on mahdollista muodostaa osittain omien vahvuuksiesi ympärille
– Mahdollisuuden kasvattaa osaamistasi osana arvostettua johdon konsultoinnin toimijaa
– Ihmisläheisen ja lämminhenkisen työyhteisön, jossa jokainen voi olla oma itsensä
– Tiiviin ja omistautuneen tiimin, jossa asioita tehdään täysillä, mutta pilke silmäkulmassa
– Kattavat edut, kuten lounas- ja virike-edut, puhelinetu, kattavat työterveydenhuollon palvelut ja vakuutukset sekä yhteiset tapahtumat ja matkat
Oletko etsimämme Marketing & Community Coordinator?
– Sinulla on vähintään muutama vuosi kokemusta soveltuvasta roolista esimerkiksi markkinointiassistenttina, tiimiassistenttina tai johdon assistenttina, ja rooliisi on kuulunut myös markkinoinnin tehtäviä
– Katsomme eduksi kokemuksen asiantuntijaorganisaatiosta ja hienoa, jos sinulla on myös tehtävään soveltuva koulutus, kuten tradenomin tutkinto
– Olet työskentelyotteeltasi oma-aloitteinen ja halukas kantamaan vastuuta tehtäväkentästäsi itseohjautuvalla otteella
– Arvostat huoliteltua työnjälkeä ja sinulta löytyy visuaalista silmää
– Olet saanut hyvää palautetta koordinointi- ja organisointitaidoistasi
– Sinulla on valmius ottaa haltuun roolin kannalta relevantit työkalut ja alustat, kuten WordPress, CRM-järjestelmä, Canva ja sosiaalisen median kanavat – aiempi kokemus vastaavista työkaluista ja alustoista katsotaan eduksi
– Sinulla on erinomainen suomen ja englannin kielen taito kirjallisesti ja suullisesti
Kiinnostuitko? Lähetä meille ansioluettelosi ja hakukirjeesi viimeistään 25.2.2025 ‘Hae nyt!’ -painikkeen kautta. Huomioithan, että käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Mikäli sinulla herää kysyttävää hakuun liittyen, voit olla yhteydessä Minjonin Kati Kyngäkseen (kati.kyngas@minjon.fi / +358 50 917 9501).
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat