Kuvaus

Etsimme asiakkaallemme lounasapulaista lounasravintolaan Tampereelle!

Työn kuvaus:

Työpäiväsi ovat monipuolisia. Lähtökohtaisesti työtehtävät sijoittuvat keittiöön, erityisesti tiskaukseen ja salaattipöydän misaamiseen, mutta tehtäviisi kuuluu myös buffet-pöydän hoitoa ja yleisen siisteyden ylläpitoa. Kassakoneen käyttö ja muut salin tehtävät voivat kuulua työnkuvaasi osaamisesi mukaan.

Lounasaika on kiireistä, joten toivomme, että pystyt työskentelemään tehokkaasti paineen alla. Työtunteja on tarjolla täysipäiväisesti, ja työ on vakituinen. Työ sijoittuu pääasiassa lounasaikaan, mutta viikonloppuisin voi olla catering-tilaisuuksia, joita on erityisesti lomakausina. Työt alkavat elokuussa. Työsopimus tehdään vakituisena Henkilöstöliigan kanssa, ja koeajan jälkeen on tarkoitus siirtyä asiakkaan omille kirjoille.

Toivomme sinulta:

* alan koulutusta ja/tai työkokemusta

* sujuvaa suomen kielen taitoa

* oma-aloitteisuutta ja tiimityötaitoja

* hygieniapassi on tehtävässä välttämätön

Tarjoamme sinulle:

* mukavan ja tiiviin työporukan

* vakituisen työsuhteen

* palkkauksen osaamisesi mukaan

Hakuprosessi:

Hakemuksen jättäminen on todella helppoa. Täytä yhteystietosi ja liitä mukaan CV halutessasi voit myös lisätä hakemuskirjeen.

Lisätietoja tehtävästä antaa:
Marko Nääppä
p. 044 901 1732
marko.naappa@henkilostoliiga.fi

Henkilöstöliiga:
Henkilöstöliiga on Etelä-Suomen vahvimpia henkilöstöpalvelualan yrityksiä. Satojen työntekijöidemme joukosta löytyy teollisuuden, logistiikan-, kiinteistö- ja ravintola-alan osaajia, sekä toimistotyön ja palvelualan työntekijöitä. Olemme aktiivinen asiantuntijayritys ja tavoitteenamme on saada työntekijämme viihtymään. Henkilöstöliiga on Henkilöstöala HELAn jäsen. Henkilöstömme on vakuutettu Pohjolassa tapaturmien varalta ja työterveyshuolto on järjestetty Mehiläisessä.

Vuoden 2024 Henkilöstöliigan työtyytyväisyyskyselyssä saimme kiitosta työntekijöiltämme ammattimaisesta ja yhdenmukaisesta kohtelusta sekä mieluisista työtehtävistä. Lisäksi saimme positiivista palautetta myös hyvästä tavoitettavuudesta ja viestinnästä.

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä