Kuvaus
Ammatillista etumatkaa – Rohkee, Retee ja Reilu Tredu. Tampereen seudun ammattiopisto Tredu on Suomen toiseksi suurin ammatillisen koulutuksen järjestäjä. Tredu toimii kahdeksan kunnan alueella Pirkanmaalla. Tredussa opiskelee vuosittain noin 17 000 nuorta tai aikuista. Henkilöstöä on noin tuhat. Tredu palvelee yrityksiä henkilöstön osaamisen kehittämisessä. Koulutamme osaavia työntekijöitä ja opiskelijoita oppisopimuksella ja koulutussopimuksella. Aikuisille kohdennamme täsmällisiä, työelämän osaamistarpeeseen vastaavia koulutuksia. Ammatilliseen koulutukseen hakeudutaan sekä jatkuvan haun, että yhteishaun kautta. Lisäksi Tredu järjestää Tampereella aikuisten perusopetusta. Koulutus on suunnattu yli 17-vuotiaille henkilöille, joilla peruskoulu on kesken tai jotka haluavat täydentää aiempia opintojaan.
Etsimme kehityshaluista koulutuspäällikköä vakituiseen virkaan vahvistamaan aikuisten perusopetuksen ja yhteisten tutkinnon osien kokonaisuuksia Treduun. Palvelussuhde alkaa 30.7.2025 tai sopimuksen mukaan.
Koulutuspäällikkönä vastaat organisaation strategian toteutumisesta ja toiminnan vaikuttavuudesta operatiivisella tasolla aikuisten perusopetuksessa sekä yhteisissä tutkinnon osissa. Toimit työnantajan edustajana ja henkilöstösi esihenkilönä. Vastaat oman vastuualueesi osaamispääoman sekä työhyvinvoinnin johtamisesta, koulutustoiminnan ja työelämävastaavuuden laadusta osana Tredun koulutustoimintaa sekä henkilöstösi ja opiskelijoiden oppimisesta ja hyvinvoinnista. Toimit aktiivisesti yhteistyössä eri sidosryhmien ja muiden koulutuksen järjestäjien kanssa. Pääasiallinen toimipisteesi palvelussuhteen alkaessa on Tredun Santalahdentien kampus Tampereella.
Keskeisiä tehtäviäsi ovat muun muassa:
– aikuisten perusopetuksen pedagoginen ja toiminnallinen johtaminen
– henkilöstön osaamispääoman johtaminen
– henkilöstön työhyvinvoinnin johtaminen sekä työyhteisön kehittäminen
– opetussuunnitelmatyö ja koulutuksen kehittäminen
– toiminnan suunnittelu, seuranta ja arviointi.
Onnistuaksesi tehtävässä tarvitset luontevia ja aktiivisia yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja sekä kehittämisotetta. Omaat hyvät organisointitaidot ja kyvyn toimia joustavasti muuttuvissa tilanteissa. Kokemus MultiPrimuksen käytöstä sekä hyvät ICT-taidot auttavat myös tehtävän hoitamisessa.
Virkatehtävän menestyksellisessä hoitamisessa tarvitset hyvää suomen kielen taitoa.
Kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva korkeakoulututkinto ja opetustoimen henkilöstön kelpoisuusvaatimuksista annetun asetuksen 986/1998 13 §:n tai 14§:n mukainen kelpoisuus.
Katsomme eduksi:
– vahvan aikuisten perusopetuksen ja toisen asteen koulutuksen tuntemuksen
– eri koulutusmuotojen rahoitusjärjestelmien tuntemuksen
– Opetushallinnon tutkinnon suorittamisen
– muun kielitaidon.
Ennen viran vastaanottamista valitun tulee esittää rikosrekisterilain 6 §:n 2 momentin mukainen rikosrekisteriote. Virkaan valitun on ennen viran vastaanottamista toimitettava kunnan ja hyvinvointialueen viranhaltijasta annetun lain (304/2003 7 §) perusteella hyväksyttävä todistus terveydentilastaan. Käytämme vakituisissa viroissa kuuden kuukauden koeaikaa.
Palkka koostuu tehtäväkohtaisesta palkasta 5084,43 €/kk, työkokemuslisästä sekä mahdollisista muista palkanlisistä.
Pyydämme, että liität kopiot kelpoisuuden osoittavista tutkintotodistuksista sähköiseen hakemukseen Kuntarekryyn. Alkuperäiset tutkinto- ja työtodistukset katsotaan mahdollisessa haastattelussa.
Lisätietoja tehtävästä antaa osaamisalajohtaja Regina Blom, puh. 040 806 2092, regina.blom@tampere.fi.
Hakuaika päättyy 20.5.2025.
Tehtäviä haetaan Kuntarekryssä Hae työpaikkaa -painikkeesta. Ohjeita hakemiseen löydät https://www.tampere.fi/tyo.
Sähköisten hakemusten tulee olla perillä klo 23.59 ja postitse saapuvien hakemusten klo 15.00 mennessä. Myöhässä saapuneita hakemuksia ei voida ottaa haussa huomioon.
Lisätietoa hakemisesta saat Monetra Pirkanmaan rekrytointipalveluista puh. 040 806 3184, rekrytointi.pirkanmaa@monetra.fi.
Näetkö itsesi jo osana meitä? Tervetuloa Tampereen tekijäksi!
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä