Kuvaus
Haemme nyt asiakkaallemme Töölön Laskenta Oy:lle osaavaa kirjanpitäjää / taloushallinnon asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen.
Pääset työskentelemään vankan kokemuksen omaavassa palvelutiimissä, jossa sinulla on mahdollisuus kehittää jatkuvasti omaa osaamistasi. Kattavan perehdytyksen jälkeen toimit omien nimettyjen asiakkaittesi vastuukirjanpitäjänä. Saat käyttöösi nykyaikaiset työvälineet ja viihtyisät toimitilat hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingin Töölössä. Sinulla on mahdollisuus myös viikoittaiseen etätyöpäivään. Käytössäsi on laaja yksityinen työterveyshuolto, ja joulun tienoilla koko tiimi saa ladata akkujaan palkallisten ekstra vapaiden aikana!
Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. merkonomi/tradenomi) sekä useamman vuoden kokemusta tilitoimistotyöskentelystä. Omaathan vahvan ammattitaidon kirjanpitotehtävistä tilinpäätöksineen sekä palkanlaskennasta? Parhaiten tehtävässä menestyy sosiaalinen persoona, jolla on asiakaslähtöinen työskentelytapa ja hyvät yhteistyötaidot. Työtehtävät edellyttävät sujuvaa suomen kielen taitoa.
Rekrytointia hoitaa Click Henkilöstöpalvelut, mutta valittu henkilö työllistyy suoraan Töölön Laskennan vakituiseksi työntekijäksi. Työn aloitusajankohta on joustavasti sovittavissa.
Kiinnostuitko tehtävästä? Täytä hakulomake oheisen linkin kautta https://www.click-hp.fi/tyopaikat/21888
tai lähetä hakemuksesi CV:n kera Clickin seniorikonsultti Tiina Rantalalle sähköpostitse. Osoite on muotoa etunimi.sukunimi@click-hp.fi. Lisääthän hakemukseesi myös palkkatoiveen.
Hakuaikaa on 8.6. asti, mutta aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä saat Tiinalta arkisin klo 9-15 välisenä aikana puhelimitse numerosta 050 411 0371.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä