Kuvaus
Haemme Kirkon palvelukeskukseen Ouluun ruotsinkielentaitoista kirjanpitäjää vakituiseen työsuhteeseen. Tehtävä alkaa 1.1.2025 tai sopimuksen mukaan.
Haaveiletko mukavasta ja tiimityötaitoisesta työyhteisöstä? Haluatko olla osa yhdessä tekevää ja asiakaslähtöisesti palvelukeskusta uudistavaa porukkaa? Löytyykö sinulta innostuneisuutta uuden oppimiseen, halua olla mukana toteuttamassa pilotteja ja kehittämässä palvelukeskuksen prosesseja?
Etsimme taloushallinnon työyhteisöömme positiivisia, oma-aloitteisia ja hyvillä vuorovaikutustaidoilla varustettuja tiimipelaajia. Kirjanpitäjänä päävastuualueisiisi kuuluvat ruotsinkielisten seurakuntatalouksien kirjanpidosta, osto- ja myyntireskontrista sekä muista mahdollisista erityistehtävistä vastaaminen. Tehtävässä palvelet asiakkaita ruotsin kielellä niin suullisesti kuin kirjallisesti.
Tarjoamme Sinulle työn kannustavassa työyhteisössä. Heti alkuun saat kattavan perehdytyksen työhösi, ja työkaverisi ovat perehdytyksen jälkeenkin tukena arjen työssä. Työntekopaikka on Kirkon palvelukeskuksen Oulun toimipaikka. Työskentelemme joustavasti sekä etänä, että toimistolla. Tapaamme toisiamme säännöllisesti kuukauden aikana lähityössä. Käytössämme on liukuva työaika, jolloin voit sovittaa työn elämäntilanteeseesi sopivaksi.
Voit olla opintojesi loppusuoralla, vastavalmistunut tai jo työkokemusta omaava rautainen osaaja. Toivomme kuitenkin, että sinulta löytyy jotain kokemusta erilaisista taloushallinnon, kirjanpidon tai reskontran työtehtävistä. Tehtävässä edellytetään soveltuvaa ammatillista koulutusta esimerkiksi merkonomi tai tradenomi. Haussa huomioidaan myös opintojen loppuvaiheessa olevat hakijat. Tehtävässä edellytetään hyvää suullista ja kirjallista suomen sekä ruotsin kielen taitoa.
Me Kipassa haluamme tukea työntekijöitämme kasvuun ja erilaisiin urapolkuihin. Tutustuthan Emman uratarinaan Kipassa: https://kirkkorekry.fi/fi/tyoelamauutiset/uratarinat/palveluasiantuntijana-kipassa/
Arvostamme hakijoilta
• kykyä suhtautua haasteisiin ratkaisukeskeisesti
• halua kehittää työskentelytapoja ja prosesseja
• oma-aloitteista ja vastuullista toimintatapaa, sekä erinomaisia tiimityöskentelytaitoja
• asiakaspalveluhenkisyyttä ja yhteistyökykyä
Tarjoamme sinulle
• kattavan perehdytyksen tehtävääsi ja tiimin tuen
• monipuolisen tehtävänkuvan, jossa pääset kehittämään työn tekemisen tapaa
• mahdollisuuden ylläpitää ja kehittää ruotsin kielen osaamista
• kehittyvän ja kannustavan työyhteisön, missä tehdään työtä toisia tukien
• innostavan ja monipuolisen työympäristön, jossa voit kehittää omaa osaamistasi ja ammattitaitoasi säännöllisesti
• joustavat etätyömahdollisuudet ja liukuvan työajan: viikoittainen työaika 36 h 15min
• kattavan työterveyshuollon, E-passin (liikunta, kulttuuri ja hyvinvointi) sekä ravintoedun toimipisteen
sopimusravintolassa
• KirVESTES:n mukaiset hyvät lomaedut ja työkokemuslisät
Käsittelemme hakemuksia ja aloitamme haastattelut jo hakuaikana, joten toimi nopeasti.
Rekrytointiin sisältyy:
• kirjanpidon kirjallinen testi
• ruotsin kielen kirjallinen sekä suullinen testi
Työsuhteen alussa sovelletaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa. Ennen tehtävän vastaanottamista valitun henkilön on esitettävä hyväksyttävä todistus terveydentilastaan. Valitun on 30 vuorokauden kuluessa päätöksen tekemisestä esitettävä todistus siitä, että hän täyttää tehtävään ottamisen terveydelliset edellytykset.
Palkkaus määräytyy Kirkon yleisen virka- ja työehtosopimuksen vaativuusryhmän 501 mukaan:
• peruspalkka 2 602,83 €/kk
• kokemuslisä 91,50 – 341,00 €/kk, joka perustuu valitun henkilön työkokemukseen (3, 5, 10 ja 15 vuotta)
• kielitaitoon perustuva erityinen peruste 100-200 €/kk, joka perustuu valitun henkilön ruotsin kielen taitotasoon
Hakemukset pyydämme toimittamaan sähköisesti www.kirkkorekry.fi (työavain 2923) sivuston kautta 29.11.2024 klo 15:00 mennessä. , Vi på Kyrkans servicecentral i Uleåborg söker en svenskspråkig bokförare till ett fast anställningsförhållande. Anställningsförhållandet börjar 1.1.2025 eller enligt överenskommelse.
Drömmer du om en bekväm och teamorienterad arbetsgemenskap? Vill du vara en del av en grupp som arbetar tillsammans och förnyar servicecentralen på ett kundorienterat sätt? Vill du lära dig nya saker, genomföra olika projekt och utveckla servicecentralens processer?
Vi söker en positiv teamspelare på eget initiativ och med god social kompetens i vår arbetsgemenskap inom ekonomiförvaltningen. Till dina huvudsakliga ansvarsområden som bokförare hör att ansvara för de svenskspråkiga församlingsekonomiernas bokföring, inköp – och försäljningsreskontra samt andra eventuella specialuppgifter. I uppgiften betjänar du kunderna både muntligt och skriftligt på svenska.
Vi erbjuder dig anställning i en sporrande arbetsgemenskap. Redan från början får du en omfattande introduktion till ditt arbete och dina kollegor stöttar dig i det dagliga arbetet även efter introduktionen. Arbetsplatsen finns vid servicecentralens verksamhetsställe i Uleåborg. Vi arbetar flexibelt både på distans och på kontoret. Vi träffas regelbundet varje månad i nära arbete. Vi erbjuder flexibel arbetstid i dagarbetet som gör att du kan samordna arbetet med din livssituation.
Du kan vara i slutet av dina studier, nyutexaminerad, eller expert med arbetslivserfarenhet. Vi hoppas dock att du har erfarenhet av olika ekonomiförvaltningens-, bokföringens- eller reskontrauppgifter. För uppgiften som bokförare krävs lämplig yrkesutbildning/examen (t.ex. merkonom, tradenom). Sökande som är i slutskedet av sina studier beaktas också i sökningen. Tjänsten kräver även goda muntliga och skriftliga kunskaper i finska. Vi värdesätter även goda muntliga och skriftliga kunskaper i svenska.
I Kyrkans servicecentral vill vi stödja våra arbetstagare i deras tillväxt och olika karriärvägar. Lär känna Emmas karriär i Kyrkans servicecentral här: https://kirkkorekry.fi/fi/tyoelamauutiset/uratarinat/palveluasiantuntijana-kipassa/
Vi värdesätter
• förmåga att hantera utmaningar på ett lösningsorienterat sätt
• vilja att utveckla arbetssätt och processer
• självinitierat och ansvarsfullt sätt att arbeta, samt goda teamarbetsförmåga
• kundserviceanda och förmåga att samarbeta
Vi erbjuder dig
• en omfattande introduktion till din uppgift och teamstöd
• en mångsidig befattningsbeskrivning där du kan utveckla sättet att arbeta
• möjlighet att upprätthålla och utveckla kunskaper i svenska
• en utvecklande och sporrande arbetsgemenskap, där man jobbar samtidigt som man stöttar andra
• en inspirerande och mångsidig arbetsmiljö där du regelbundet kan utveckla din egen kompetens och yrkeskunskap
• flexibla möjligheter till distansarbete och flextid: veckoarbetstiden är 36 h 15 min
• omfattande företagshälsovård, Epassi (sport, kultur och välmående) och kostförmån i kontorets kontraktsrestaurang
• Bra semesterförmåner och erfarenhetstillägg enligt KyrkTAK
Vi behandlar ansökningar och intervjuer inleds redan under ansökningstiden, så lämna in din ansökan så snart som möjligt.
Rekryteringen omfattar:
• skriftligt test av bokföringen
• skriftligt och muntligt test i svenska
En prövotid på sex (6) månader tillämpas. Innan befattningen tillträds ska den som valts visa ett godtagbart intyg över sitt hälsotillstånd. Inom 30 dagar efter att beslutet fattats ska den utvalde visa upp ett intyg om att hälsovillkoren för att tillträda tjänsten uppfylls.
Lönen bestäms enligt kravgrupp 501 i Kyrkans allmänna tjänste- och arbetskollektivavtal
• grundlön 2 602,83 euro/mån
• utöver detta betalas ett erfarenhetstillägg (91,50 – 341,00 €/mån.) som baserar sig på den valda personens arbetserfarenhet (3, 5, 10 och 15 år)
• särskild grund (språkkunskaper) 100-200 €/mån. som baserar sig på den valda personens kunskaper i svenska
Ansökan lämnas via den elektroniska rekryteringstjänsten Kirkkorekry.fi/se (arbetsnyckel 2923) senast 29.11.2024 kl. 15.00.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä