Kuvaus
Kiinteistö Oy Isoharja on Siilinjärven Harjamäessä toimiva yhtiö, joka on perustettu vuonna 2001. Yhtiö tunnetaan markkinointinimestään Yrityskeskus INNOCUM. Yhtiön omistuksessa on 12 erilaista rakennusta ja n. 55 ha maa-alue ja se on toimialallaan Pohjois-Savon toiseksi suurin. Yrityksiä ja yhteisöjä alueella toimii lähes 70.Etsimme nyt Innocumille Kiinteistövastaavaa!Kiinteistövastaavan arkiTyönkuva on hyvin monipuolinen ja vaihteleva Innocumin kiinteistöissä ja sen ulkopuolella. Kiinteistövastaavaa voisikin sanoa alueen moniottelijaksi. Tehtävänä on varmistaa Innocumin alueen kiinteistöjen päivittäistä toimivuutta ja kunnossapitoa sekä huolehtia huolto- ja siivoustöiden koordinoinnista. Yhdessä kumppaneiden kanssa huolehdit myös ulkoalueiden päivittäisestä kunnossapidosta. Seuraat ja varmistat kiinteistötekniikan, kuten ilmastoinnin ja lämmityksen, toimivuutta. Toimitilojen remontointi- ja muutostyöt sekä ylläpitokorjaukset budjetointeineen ja suunnitteluineen kuuluvat myös arkeesi.Turvallisuuden osalta huolehdit muun muassa kulunvalvonnasta ja avainhallinnasta sekä valvot riskienhallintakäytäntöjen toteutumista arjessa. Kykenet tekemään tarvittavia viranomaisilmoituksia ja -tarkistuksia sekä tuomaan näkemystäsi esimerkiksi vartiointiyhteistyön tai turvallisuuskäytäntöjen kehittämiseen.Olennaista arjessa on viestintä ja asiakaspalvelu: asiakkaille laaditaan huoltotöistä ajankohtaiset ja selkeät tiedotteet. Kohtaat työssäsi päivittäin vuokralaisiamme, asiakkaitamme sekä yhteistyökumppaneita, joille olet yksi yhtiömme kasvoista. Raportoit työssäsi kiinteistöjen tilasta, huoltotöistä ja kehitysehdotuksista Innocumin toimitusjohtajalle säännöllisesti, teette tiivistä yhteistyötä. Millaista tekijää etsimme?Toivomme hakijalta jo kertynyttä työkokemusta monipuolisista kiinteistöalan tehtävistä. Alan koulutus on eduksi, muttei välttämättömyys. Erityisesti arvostamme kiinteistöjen teknistä osaamista (rakennus-, LVI- ja sähkötyöt) sekä kiinteistöalan järjestelmien tuntemusta. Kykenet käyttämään sujuvasti erilaisia tietoteknisiä järjestelmiä sekä kirjoittamaan sähköisiä raportteja. Mikäli esimerkiksi Iloq-lukitusohjelma tai kiinteistöalan sähköiset järjestelmät ovat sinulle entuudestaan tuttuja, on tämä iso etu! Omaathan asiakaspalveluhenkisen asenteen ja hyvät viestintätaidot niin suullisesti kuin kirjallisestikin. Hyvät organisointi- ja ongelmanratkaisukyvyt sekä joustavuus ovat meille avaintekijöitä. Kykenet työskennellessäsi toimimaan oma-aloitteisesti ja itsenäisesti positiivisella asenteella. Sinulla on kehitysmyönteinen asenne ja aito halu kehittää oman vastuualueesi toimintoja. Haussa on pitkäaikainen tekijä, joten etsimme sitoutuvaa ja työhönsä motivoituvaa henkilöä.Työsuhdetiedot ja hakuprosessiTyösuhde on kokoaikainen ja vakituinen, töitä tehdään pääasiassa arkipäivisin klo 07.00 – 16.00 välillä (37,5 h/vko). Päivystysvuoroja työssä ei ole, mutta toivomme joustavuutta työajoissa tarvittaessa. Työsuhde solmitaan vakituisena vuokratyösuhteena ATA Henkilöstöpalveluiden kanssa ja siinä noudatetaan Henkilöstöpalvelualan työehtosopimusta.Tehtävän palkkahaitari on 3000 € – 4000 €/kk haitarissa aiemman kokemuksesi mukaan, esitäthän hakemuksessa perustellun palkkatoiveesi. Suunniteltu aloitus tehtävässä on vuoden vaihteessa, mutta tässä on joustoa huomioiden mahdolliset irtisanomisajat. Työterveyshuollon palvelut ovat käytössäsi ensimmäisestä työpäivästä alkaen. Palkanmaksu on kerran kuukaudessa. Työympäristö on mielenkiintoinen ja tarjoaa sopivasti haastetta! Työhön ja kiinteistöihin saat kattavan perehdytyksen. ATA Henkilöstöpalvelut hoitaa alkuvaiheen hakijakarsinnan ja haastattelut. Toiselle kierrokselle valittavat hakijat etenevät haastatteluun Innocumille. Hakuaikaa on 5.12.2024 saakka, aloitamme haastattelut jo hakuaikana.LisätiedotLisätietoja rekrytoinnista saat Janne-Pekka Pesonen, 044 491 4588, janne-pekka.pesonen@atarekry.fi
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä