Kuvaus
Olipa kerran Matti. Matti työskenteli isossa kansainvälisessä IT-palvelutalossa Help Desk -palveluissa vastaten asiakkaiden tukipyyntöihin puhelimitse osana isoa tiimiä. Matilla oli hyvin rajattu toimenkuva, jossa hän auttoi asiakkaan työntekijöitä vain rajatuilla oikeuksilla ottaen työpyyntöjä vastaan ja kirjaten niistä työpyynnön tikettijärjestelmään. Tätä pidemmälle hän ei päässyt asiakkaiden auttamisessa. Hän kaipasi enemmän.
Matti haki 7 vuotta sitten Tahdolle töihin järjestelmäasiantuntijaksi Service Desk -tiimiin. Matilla on nyt 6 Microsoft sertifikaattia mm. Azuresta, hän osallistuu monenlaisiin käyttöönottoprojekteihin, ratkaisee edelleen noin 200 työpyyntöä kuukaudessa, on erittäin pidetty työkaveri ja asiakkaidemme mielestä huipputyyppi.
Haluaisitko sinä olla seuraava Matti?
Järjestelmäasiantuntija millainen homma?
Service Desk -palvelu on asiakaskokemuksemme ydin. Palveluidemme avulla varmistamme, että asiakkaidemme tietokoneet ja työkalut toimivat. Kun arki sujuu IT-asioiden ympärillä mutkattomasti, eivät pelikaanit lentele turbiineihin. No toki ne sinne joskus lentävät, mutta ongelmatilanteet hoidamme aina nopeasti ja hallitusti. Nautit asioiden ratkaisemisesta ja sinulle on luontaista pitää asiakasta ajan tasalla työpyyntöjen tilanteista.
Olemme erityisen ylpeitä taidostamme puhua samaa kieltä asiakkaidemme kanssa. Palvelemme siten, että meille on aina mukava soittaa tyhmä olo ei tule, vaikka ongelma ratkeaisi pistokkeen seinään laittamisella tai sillä klassisella: Oletko kokeillut jo, ratkeaisiko ongelma tietokoneen uudelleenkäynnistyksellä?
Oltaisiinko me hyvä mätsi?
Tuotamme palvelumme asiakkaillemme pääasiassa etänä ja työskentelemme hybridisti Helsingissä ja Kuopiossa sijaitsevilta toimistoiltamme sekä kodeistamme ja muilta etätyöpaikoilta. Tässä tehtävässä hoidat myös Kuopion alueen asiakkaidemme lähitukea, joten ajokortti ja auto on välttämätön.
Käyttämämme teknologiat ovat pääasiassa Microsoft 365 -yrityspalveluita, jonka vuoksi aiheeseen liittyvä osaaminen on edellytyksenä tehtävässä onnistumiselle. Sinulla on lisäksi kokemusta Windows- ja Apple-tietokoneiden vianselvityksestä ja ongelmanratkaisusta sekä iOS- ja Android-älypuhelinten parista. Yritystason tietoverkkoratkaisujen ja Windows-palvelinten tukipalveluiden tuottamisen kokemus on plussaa!
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat