Kuvaus

Haluaisitko tehdä liikkuvaa työtä, jossa saat tehdä pientaloasujien, rivitalojen ja vanhempien kerrostalojen ilmanvaihtoon liittyvän nopean ja helpon analyysin ja sen perusteella ehdottaa Mobairin ilmanvaihtoratkaisua?
Työ ei vaadi teknistä koulutusta ja opit kaikki tärkeät työ- ja myyntivaiheet ja halutessasi myös asennuksen koulutuksessamme Salossa.

Haemme itsenäisiä yrittäjiä ja tai esimerkiksi kevytyrittäjänä toimien myymään ja asentamaan ilmanvaihtojärjestelmiämme eri alueille/paikkakunnille Suomessa

Voit hakeutua meille tekemään vain joko myyntiä tai asennusta mutta voit halutessasi hoitaa kumpaankin tehtävää.

Mobairin ilmanvaihtolaitteet ja ilmanvaihtojärjestelmät ovat Suomessa suunniteltuja ja valmistettuja.

Mistä työssä on kyse?
Suomessa on vajaa miljoona pientaloa, joiden talotekniikka on käyttöikänsä päässä. Sinun tehtäväsi on jatkaa käyttöikää varmistamalla, että koteihin tehdään tarvittava ilmanvaihtoon liittyvät parannustyöt.
Saat meiltä kattavan tuote- ja myyntikoulutuksen ja perustuotepaketin työn aloitukseen.
Yhteistyökumppaninasi toimii paikalliset nuohoojat, joilta saat liidejä asiakkaista, joilla kiinnostus ja tarve parantaa asuntonsa ilmanvaihtoa.

Työviikkosi alkaa maanantain toimistopäivällä, jolloin tapaat työkavereita, osallistut myyntitiimin palaveriin ja valmistaudut viikon asiakaskäynneille. Loppuviikkosi kuluu perjantaihin asti asiakaskäynneillä autolla liikkuen. Yleensä sinulla on päivässä 3-4 käyntiä, joiden aikataulut saat rakentaa vapaasti. Asiakaskäynnit sijoittuvat tavallisesti klo 12-19 välille, ja ne pidetään itse remonttikohteessa eli asiakkaan kotona.

Osan tapaamisista hankit itse ja osan tapaamisista kalenteriisi järjestävät nuohoojayhteistyökumppanimme. Käynnin päätteeksi lasket asiakkaalle tarjouksen kiinteällä hinnalla, ja kaupan hyväksymisen jälkeen joko itse asennat tai asentajamme toteuttavat remontin.

Vaikka työtä tehdään itsenäisesti, tapaamisten välissä käymme usein yhdessä lounaalla ja toisinaan teemme asiakaskäyntejä kimpassa työkaverin kanssa. Voit hyvin soittaa asiakaskäynnin aikana päällikölle tai asennukseen saadaksesi apua ja hyödyllisiä neuvoja.

Jos kiinnostuit, soita meille, niin keskustellaan työstä tarkemmin.

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä