Kuvaus
Ryhmässä työskentelet digitalisaation ytimessä, pääset hyödyntämään moderneja teknologiaratkaisuja ja vaikuttamaan merkittävästi niin nykypäivän kuin tulevaisuudenkin Tampereen toimintatapojen ja palvelujen sujuvuuteen.
Microsoft Power Platform / D365-ympäristö on kaupungin ICT-kehittämisessä koko ajan kasvavassa ja tärkeämmässä roolissa ja hallitun kehittämisen varmistamiseksi etsimme nyt kyseiselle ympäristölle
ICT-PALVELUVASTAAVAA
vakituiseen toimeen. Aloitus sopimuksen mukaan. Tehtävä sijoittuu ICT-infrastruktuuripalvelut-tiimiin.
Tehtävässä vastaat organisaatiomme Power Platform / D365-palveluiden hallinnasta sekä alustatason suunnittelusta, kehittämisestä ja ylläpidosta. Vastuualueisiisi kuuluvat myös Power Platform / D365 -alustan tekniset ja hallinnolliset linjaukset sekä palveluissa noudatettavan toimintamallin suunnittelu, toteutus ja ylläpito yhdessä tietohallinnon muiden asiantuntijoiden ja tulevan tukitoimittajayrityksen kanssa. ICT-palveluvastaava vastaa myös ratkaisujen turvallisuuden, luotettavuuden ja kustannustehokkuuden varmistamisesta. Tehtäviin lukeutuu myös uusien Power Platform -pohjaisten projektien konsultointi kehitysvaiheessa, erityisesti soveltuvuuden ja toteutustavan arvioinnin sekä vaadittavien resurssien varmistamisen näkökulmasta. Tehtävien menestyksellisessä suorittamisessa tarvitset sekä hyviä yhteistyötaitoja erilaisten ihmisten ja tahojen kanssa että myös itseohjautuvuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn.
Ympärilläsi sinulla on joukko innostuneita ja osaavia asiantuntijoita, joiden tukeen voit luottaa. Meille tärkeitä arvoja ovat keskinäinen kunnioitus, luottamus ja arvostus. Teemme paikallisesti, seudullisesti ja valtakunnallisestikin merkittäviä asioita, joilla on suora vaikutus asiakkaidemme eli kuntalaisten ja Tampereen kaupungin palvelualueiden arkeen. Työkulttuuriamme leimaa mutkaton vuorovaikutus ja yhdessä tekemisen meininki. Joustavat työajat ja etätyökäytännöt sekä kunnolliset lomat mahdollistavat aidosti työn ja vapaa-ajan yhteensovittamisen.
Kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva korkeakoulututkinto tai aiempi opistotason tutkinto sekä usean vuoden kokemus vaativista ICT-alan tehtävistä.
Työtehtävien menestyksellisessä hoitamisessa tarvitaan hyvää suomen ja englannin kielen taitoa.
Katsomme eduksi laaja-alaisen osaamisen Microsoft Power Platform -alustateknologioista sekä näiden pohjalle toteutetuista Dynamics 365 -sovelluksista (esim. Customer Service, Sales, Business Central tai Finance -moduulit). Eduksi katsotaan myös hyvä ymmärrys erilaisista low-code- ja no-code -menetelmistä sekä yleisesti ICT-palvelunhallinnasta (esim. ITIL-viitekehys). Eduksi luetaan myös ulkoistetun ICT-palvelutuotannon johtamismenetelmien, toimittajahallinnan sekä ICT-taloushallinnan osaaminen.
Pyydämme, että liität kopiot kelpoisuuden osoittavista tutkintotodistuksista sähköiseen hakemukseen Kuntarekryyn.
Tehtävään valittavasta henkilöstä tehdään hakijan suostumuksella henkilöturvallisuusselvitys (turvallisuusselvityslaki 726/2014). Lisätietoa turvallisuusselvitysmenettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista löytyy www.supo.fi. Turvallisuusselvitys on edellytys palvelussuhteen alkamiselle.
Palkka koostuu tehtäväkohtaisesta palkasta 4171,68 €/kk, työkokemuslisästä sekä mahdollisista muista palkanlisistä.
Käytämme vakituisissa toimissa kuuden kuukauden koeaikaa.
Lisätietoja tehtävästä antaa tietohallintopäällikkö Kimmo Kouhi, puh. 040 083 1013, etunimi.sukunimi@tampere.fi.
Hakuaika päättyy 3.3.2025.
Tehtäviä haetaan Kuntarekryssä Hae työpaikkaa -painikkeesta. Ohjeita hakemiseen löydät https://www.tampere.fi/tyo.
Sähköisten hakemusten tulee olla perillä klo 23.59 ja postitse saapuvien hakemusten klo 15.00 mennessä. Myöhässä saapuneita hakemuksia ei voida ottaa haussa huomioon.
Lisätietoa hakemisesta saat Monetra Pirkanmaan rekrytointipalveluista puh. 040 806 3184, rekrytointi.pirkanmaa@monetra.fi.
Näetkö itsesi jo osana meitä? Tervetuloa Tampereen tekijäksi!
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat