Kuvaus

Haluatko kuulua avaruuden parhaaseen työporukkaan?

Seinäjoen kaupungin tietohallinto on kaupunkikonsernin sisäinen palveluyksikkö, joka tuottaa ICT-palveluja koko kaupungin organisaatiolle. Tietohallinnossa työskentelee 26 ict-ammattilaista. Tietohallinto toteuttaa kaupungin digiohjelmaa. Tehtävämme tietohallinnossa on löytää parhaat ratkaisut, joilla pystymme tukemaan kaupungin uudistumista. Meillä sinua odottaa mukavat työkaverit ja hyvä tekemisen meininki.

Tehtäväkenttääsi Servicedeskissä kuuluvat asiakaspalvelu-, ongelmaratkaisu- ja asennustehtävät sekä erilaisten kehitysprojektien työtehtävät.

Tarjoamme sinulle:
– mielenkiintoisia tehtäväkokonaisuuksia nykyaikaisessa ICT-ympäristössä ja mahdollisuuden uuden luomiseen
– KVTES:n mukaisen joustavan työajan ja mahdollisuuden tehdä osa työstäsi etänä
– pitkän, kokemusperusteisen vuosiloman
– mahdollisuuden kehittää itseäsi ja osaamistasi hyvässä työporukassa

Odotamme sinulta:
– osaamista ICT-palvelujen ja laitehallinnan prosesseista
– osaamista ICT-laitteiden ylläpito- ja asennustehtävistä sekä keskitetyistä laitehallintaratkaisusta
– osaamista Microsoft Active Directory, Exchange ja 365-tuotteiden hallinnasta ja ylläpidosta
– asiakaspalvelukokemusta sekä lähi- että puhelinpalvelusta
– asiakaspalveluhenkistä ja ratkaisukeskeistä otetta työhön ja kykyä toimia tiimissä
– oma-aloitteisuutta, huolellisuutta ja hyviä vuorovaikutustaitoja
– taitoa dokumentoida ja organisoida omaa työtä
– työkielemme on suomi

Lisäksi arvostamme, jos sinulla on osaamista seuraavista:
– tietoturva ja -suoja osaaminen
– integraatioalustalla tehtyjen integraatioiden ylläpito
– julkiset ICT-hankinnat
– ICT-alan kouluttajakokemus

ICT-asiantuntijan toimen kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva toisen asteen tutkinto ja sekä vähintään kahden vuoden alan työkokemus vastaavanlaisista tehtävistä.

Työ voi alkaa 24.3.2025 tai sopimuksen mukaan. Palvelussuhteen ehdot määräytyvät kunnallisen yleisen virka- ja työehtosopimuksen mukaisesti (KVTES). Tehtäväkohtainen palkka on 2970,48 €, jonka lisäksi maksetaan työkokemukseen perustuvaa lisää enintään 8 % tehtäväkohtaisesta palkasta. Työaika on 36 h 15 min/vko. Tehtävään valitun on ennen tehtävän vastaanottamista esitettävä työnantajalle todistus terveydentilastaan sekä huumausainetestistä. Toimen täyttämisessä noudatetaan neljän kuukauden koeaikaa.

Kelpoisuutta osoittavat asiakirjat liitetään sähköiseen hakemukseen pdf-tiedostona (Yksittäisen liitteen koko enintään 1 Mt). Alkuperäiset kelpoisuutta osoittavat tutkintotodistukset tulee esittää mahdollisen haastattelun yhteydessä.

Oletko juuri sinä hakemamme energinen, taitava, palveluhenkinen ja asiakaskeskeinen tiimipelaaja? Täytä hakemuksesikuntarekry.fi-palvelussa, työavain SEI-02-5-25 28.2.2025 klo 16:00 mennessä.

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat