Kuvaus
Quant on teollisuuden kunnossapidon globaali markkinajohtaja, joka toimii noin 70 eri toimipisteessä ja työllistää yhteensä non 2200 työntekijää. Kunnossapito on intohimomme ja meille on kunnia-asia toteuttaa kumppanuuden tavoitteet ammattimaisesti. Suomessa toimimme Quant Finland Oy nimellä ja muodostamme noin 350 työntekijän vahvan joukkueen.
Huoltopalvelujen työnjohtaja Service Center Kotka
Haemme Työnjohtajaa vastaamaan Kotkan Service Center -yksikkömme toiminnasta ja kehittämisestä. Kyseessä on uuden huoltoyksikön perustaminen, joten pääset omalta osaltasi merkittävästi vaikuttamaan yksikön toteutukseen ja resursointiin. Keskeisiä yksiköstä tarjottavia palveluita ovat huolto-, korjaus-, asennus- ja projektipalvelut. Työtehtävät sijoittuvat pääasiassa Kotkan alueelle, mutta työ vaatii liikkumista työkohteiden välillä.
Tärkeimmät tehtävät ja vastuualueet:
Turvallisuuskulttuurin esimerkillinen johtaminen
Laitteiden ja tilojen turvallisuuden varmistaminen
Varmistaa, että oman yksikön henkilöstö on tietoinen turvallisuussäännöistä ja menetelmistä
Varmistaa, että omassa yksikössä toimitaan TTT (45001), ympäristösertifikaatin (14001) ja Quantin ohjeistusten vaatimalla tavalla ja riittävä dokumentaatio pidetään yllä
Työntekijöiden erinomaisen työtyytyväisyyden ylläpito
Työntekijöiden osaamisen kehittäminen
Päivittäisten töiden systemaattinen organisointi ja valvonta (huolto- ja korjaustöiden koordinointi sekä ennakoivan kunnossapidon suunnittelu)
Asiakkaiden tarpeiden täyttäminen ja asiakassuhteiden ylläpito
Tulosvastuu omasta yksiköstä
Budjetointi ja kustannusten hallinta
Tuotteiden ja palveluiden laadun varmistaminen
Kunnossapidon suorituskyvyn seuranta ja prosessien kehittäminen jatkuvan parantamisen periaatteiden mukaisesti
Tarvittavien varaosien ja materiaalien hankinta
Lähialueen asiakasvastuu moniasiakasympäristössä
Uusien asiakkaiden hankkiminen ja asiakassuhteiden kehittäminen
Mitä odotamme hakijalta?
Soveltuva tekninen koulutus
Useamman vuoden kokemus kunnossapidon esimiestyöstä ja näyttöjä tuloksellisesta johtamisesta
Kokemusta toimimisesta asiakasrajapinnassa ja palvelujen myynnistä
Kokemus kunnossapitoasentajan työstä katsotaan eduksi
Erinomaiset vuorovaikutustaidot ja yhteistyötä painottava johtamistyyli
Aktiivinen yhteydenpito nykyisiin asiakkaisiin ja uusien mahdollisuuksien kartoittaminen toimialueella
Hyvä paineensietokyky ja resilienssi
Sujuva englannin kielen taito
Hyvät viestintä- ja neuvottelutaidot
Mitä tarjoamme?
Meillä turvallisuus tulee aina ensin ja tarjoammekin sinulle edellytykset tehdä työsi aina turvallisesti
Vakituisen työsuhteen
Globaalin kunnossapito-osaajaverkoston tuen, jossa sinulla on mahdollisuus kehittyä oman alasi huippuosaajaksi
Henkilöstön hyvinvointi on meille tärkeää ja tarjoammekin monia etuja, joilla hyvinvointia voidaan tukea eri tavoin. Näistä esimerkkeinä
kattava työterveyshuolto
liikunta- ja kulttuurietu
mahdollisuus työsuhdepyörään osana kokonaispalkkaa
tupakoinnin lopettamisen tuki
Hakuaika päättyy 30.4.2025.
Paikka täytetään heti sopivan kandidaatin löydyttyä.
Lisätietoja:
Kristoffer Granström
Site Manager
+358505402052
kristoffer.granstrom@quantservice.com
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat