Kuvaus

Tule mukaan rakentamaan Go Onin kasvutarinaa!

Etsimme Ylivieskan toimistollemme HR-ASIANTUNTIJAA vakituiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen. HR-asiantuntijan laaja tehtäväkenttä pitää sisällään henkilöstö- ja työsuhdeasioiden sekä rekrytointiprosessien hoitoa. Työtehtäviin kuuluu esimerkiksi asiakasyhteydenpitoa, työpaikkailmoitusten laadintaa, hakijaviestintää, haastatteluja, työsopimusten tekoa ja työsuhteiden hallintaan liittyviä tehtäviä. Mittaamme ja seuraamme työntekijöidemme hyvinvointia henkilöstöpulssi-kyselyillä ja työssäsi pääset myös hyödyntämään tutkittua tietoa henkilöstön kehittämisen näkökulmasta. Työ vaatii paljon läsnäoloa Ylivieskan toimistolla, mutta myös osittaiseen etätyöhön on mahdollisuus.

Tarjoamme sinulle:

* ammattitaitoisen ja tukevan tiimin tuen
* mahdollisuuden kehittyä ja kehittää
* osittaisen etätyömahdollisuuden (2pv/viikko)
* rutiineja ja vaihtelua – jokainen työpäiväsi on erilainen
* osaamisesi mukaisen palkan

Toivomme sinulta:

* aikaisempaa kokemusta HR-tehtävistä
* hyviä vuorovaikutus- ja viestintätaitoja
* laadukasta otetta asiakaspalveluun
* organisointi- ja ajanhallintataitoja

Meillä tekeminen on avainsana. Olemme avoimia ja rohkeita toimijoita henkilöstöpalvelualalla ja suuntaamme vahvasti eteenpäin! Valtakunnallisesti sinua tsemppaa yli 150 kollegan verkosto ja paikallinen tiimisi pyörittää arkea kanssasi.

Hakuprosessi:

Jos kiinnostuit, lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen oheisen linkin kautta! Hakemusten käsittely aloitetaan jo hakuaikana ja paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä. Tehtävässä voi aloittaa sopimuksen mukaan alkuvuodesta 2025.

Lisätietoja:

Iida Makkonen

henkilöstöpäällikkö, Go On Yhtiöt

0400 180952 (arkisin klo 8-16)

Go On Ylivieska on osa Go On-konsernia. Olemme yksi Suomen suurimmista henkilöstöalan toimijoista ja palvelemme asiakkaitamme koko Suomen laajuudella 27 toimipisteen voimin. Lue lisää meistä osoitteesta: go-on.fi

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat

Tagit: