Kuvaus
Pohjanmaan hyvinvointialueen tavoitteena ovat Suomen parhaat työntekijät. Haluamme panostaa henkilöstömme hyvinvointiin, henkilöstön riittävyyteen, hyvään johtamiseen ja sujuviin prosesseihin. Arvoihimme kuuluu toimia ihmiseltä ihmiselle. Hyvinvointialueellamme työskentelee yli 8000 eri alojen ammattilaista, jotka tarjoavat Pohjanmaan asukkaille laadukkaita ja turvallisia sosiaali- ja terveydenhuollon ja pelastustoimen palveluita.
Pääasiallinen työtehtävä on henkilöstön työhyvinvointiin liittyvien asioiden käsittely. Organisaatiossamme arvostetaan erittäin paljon henkilöstön hyvinvointia ja teemme aktiivisesti töitä prosessien kehittämiseksi tukeaksemme esihenkilöitä heidän johtaessaan henkilöstön työkykyä palvelussuhteen eri vaiheissa. Työskentelemme ennakoivasti erilaisten henkilöstön työhyvinvointiin liittyvien osa-alueiden parissa, koska haluamme vahvistaa ja kehittää kykyämme vetää puoleemme työntekijöitä ja pitää heidät meillä töissä.
Etsimme sinua, joka olet aidosti kiinnostunut hyvinvointiin liittyvistä asioista, aloitteellinen, hyvin ihmisten kanssa toimeen tuleva ja yhteistyökykyinen. Työhösi kuuluu esihenkilöiden ja työntekijöiden neuvonta ja ohjaus erilaisissa hyvinvointikysymyksissä tiiviissä yhteistyössä työkykykoordinaattorin sekä muiden HR-yksikön asiantuntijoiden kanssa. Tehtävään voi kuulua myös muita HR-asioihin liittyviä sihteeritehtäviä.
Kelpoisuusvaatimus:
Soveltuva korkeakoulututkinto tai toisen asteen ammattitutkinto.
Hyvä suullinen ja kirjallinen taito maamme molemmissa kansalliskielissä.
Sovelletaan koeaikaa., Österbottens välfärdsområde som har som mål att ha de bästa anställda i Finland, vill satsa på att personalen i välfärdsområdet ska må bra, att välfärdsområdet ska ha tillräckligt med personal, att ledarskapet i välfärdsområdet ska fungera bra och att processerna i välfärdsområdet ska löpa smidigt. Välfärdsområdet, som har som ett grundläggande värde att arbeta från människa till människa, sysselsätter över 8 000 olika yrkespersoner som tillhandahåller högklassiga och trygga social-, hälsovårds- och räddningstjänster för invånarna i Österbotten.
Till den huvudsakliga arbetsuppgiften hör handläggning av ärenden i anslutning till personalens välmående i arbetet. I organisationen värdesätter vi personalens välmående högt och jobbar aktivt med att utveckla våra processer för att bistå organisationens närchefer i ledningen av personalens arbetsförmåga under olika skeden av anställningsförhållandet. För att stärka och utveckla vår förmåga att locka till oss och hålla kvar anställda, jobbar vi proaktivt med olika delområden som hänför sig till personalens välmående i arbetet.
Vi söker dig som har ett genuint intresse för välmåendefrågor, är initiativtagande och har lätt för att kommunicera och samarbeta med människor. Du kommer att jobba med rådgivning och handledning av närchefer och anställda i olika välmåendefrågor i tätt samarbete med vår koordinerare av arbetsförmåga och övriga sakkunniga på HR-enheten. Till uppgiften kan också kopplas övriga typer av HR-relaterade sekreteraruppgifter.
Behörighetskrav:
Lämplig högskoleexamen eller yrkesexamen på andra stadiet.
God förmåga att i tal och skrift använda landets två nationalspråk.
Prövotid tillämpas.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat