Kuvaus
Mukaudutko luontevasti uusiin työtilanteisiin ja haluat tulevassa roolissasi hyödyntää vahvaa järjestelmällistä otettasi? Nautit rutiineista, mutta samalla saat iloa muista monipuolisista työtehtävistä.Etsimme
pieneen, mutta dynaamiseen HR tiimiimme HR-ASIANTUNTIJAA. Yksi yrityksemme strategian suuntaviivoista on tehdä Rexelistä entistä parempi työpaikka meille kaikille: Jengi viihtyy – Homma hoituu – Yhdessä enemmän!Olisitko sinä meidän tiimimme tuleva arvokas jäsen? Tarjolla on päävastuu ulkoistetun palkanlaskennan yhteyshenkilönä sekä yrityksemme matkalaskuohjelman pääkäyttäjyys, hallinnointi ja matkalaskujen tarkastus. Autat raportoinneissa ja olet mukana monenkirjavissa päivittäisissä HR tehtävissä.Etsimme sinua, joka viihdyt rutiinien parissa. Olet myös innokas kehittämään prosesseja niin ohjelmistojen kuin käytännön näkökulmasta. Tunnet palkanlaskennan pääperiaatteet ja sinulla on mielellään aikaisempaa kokemusta matkalaskujen tarkastusprosessista. Kaupan alan työehtosopimuksen tuntemus on eduksi. Sinulla on kokemusta sekä HRM- että työaikajärjestelmistä ja Microsoft Office työkalut ovat sinulle arkipäivää. Tehtävässäsi on joustavasti etätyömahdollisuus, mutta edellytämme myös säännöllistä läsnäoloa. Työpisteesi löytyy Helsingin Kalasatamasta tai Hyvinkään logistiikkakeskuksesta. Henkilöstöetuina mainittakoon mm. • Uramahdollisuudet niin Suomessa kuin ulkomailla• Koulutusmahdollisuuksia• Hyvä työterveyshuolto• Työturvallisuus ja työergonomia• Liikunta- ja hyvinvointietuus sekä lounas- ja puhelinetuus• Työsuhdesähköpyörä• Lomamökkiarvonta• Hyvinvointiluentoja Odotamme innolla hakemustasi! Hakulomakkeessa on mukana yksi videokysymys, johon vastaaminen on vapaaehtoista, liitäthän mukaan ansioluettelon ja palkkatoiveen.Aloitamme hakemuksiin perehtymisen jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.Lisätietoja
voit kysyä henkilöstöjohtaja Anne Juseliukselta, anne.juselius@rexel.fi / p. 040 5890661 torstaina 9.1.2025 klo:12-15 välisenä aikana tai rekrytointipäällikkö Kirsi Kääriältä, kirsi.kaaria@rexel.fi
/ p.050 5093395 ma 30.12 klo:12-15 välisenä aikana.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä