Kuvaus
Keskeiset työtehtävät:
Laadunvalvonta ja toiminnan kehittäminen
Asiakkaiden yhteydenottoihin vastaaminen, palvelun suunnittelu ja sujuvuuden
varmistaminen
Uusien henkilökohtaisten avustajien rekrytointi, perehdytys ja tukeminen
Henkilöstöhallinnolliset tehtävät, kuten työntekijöiden tukeminen, sijaiskäytännöt ja
työvuorojen hallinnoinnissa avustaminen
Muut hallinnolliset tehtävät, kuten raportointi ja dokumentointi
Edellytämme:
Soveltuvaa AMK-tason koulutusta (esim. sosiaali- ja terveysalalta)
Henkilökohtaisen avun tehtävien tuntemista
Hyviä vuorovaikutustaitoja ja kykyä työskennellä myös itsenäisesti
Joustavuutta ja organisointikykyä
Hyvää tietoteknistä osaamista ja kokemusta hallinnollisista tehtävistä
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä