Kuvaus

Haemme HALLINTOSIHTEERIÄ vakinaiseen työsuhteeseen Monetra Oulu Oy:n lähipalveluihin. Tehtävä sijoittuu BusinessOuluun.

Hallintosihteerin keskeisimpiä tehtäviä ovat viranhaltijapäätösten valmistelu, hankintoihin liittyvät tehtävät, sopimushallinta, yksikön yhteisten asioiden koordinointi sekä johtokunnan lista-asioiden valmistelu. Lisäksi tehtäviin kuuluu myyntilaskutuksen toimeksiantojen työstäminen, ostolaskujen käsittely sekä muita asiakkaan osoittamia yleishallinnon tehtäviä.

Edellytämme hakijalta tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa, vastaavaa soveltuvaa aiempaa opistoasteen tutkintoa tai muuta soveltuvaa tutkintoa. Tehtävän hoitamisessa tarvitaan oma-aloitteisuutta, myönteistä palveluasennetta, kykyä työskennellä itsenäisesti sekä osana tiimiä.

Olemme rohkeita asiantuntijoita ja vastuullisia kumppaneita niin toisillemme kuin asiakkaillemmekin. Etsimme jatkuvasti uusia toimintatapoja hoitaa asiat paremmin. Huolehdimme yhdessä siitä, että Monetra on hyvä paikka tehdä työtä – joka päivä.

Työpiste sijaitsee BusinessOulun toimitiloissa, osoitteessa Sepänkatu 20, 90100 Oulu. Tehtävässä noudatetaan koeaikaa. Palkkaus ja muut sopimusehdot Avainta-työehtosopimuksen mukaisesti.

Voit täyttää sähköisen hakemuksen kohdasta “Hae työpaikkaa”. Hakemukset on toimitettava 7.3.2025 klo 15.00 mennessä.

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat